جمهوری اسلامی الگویی برای جامعه جهانیست

بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به شرح ذیل می باشد:

جنگ هشت ساله، جنگ دو کشور و دو ارتش نبود؛ جنگِ یک ائتلاف نانوشته جهانى علیه ملتى که تصمیم داشتند حدّاکثر فشار ممکن را از لحاظ نظامى و اقتصادى و غیره بر او وارد بیاورند بود، تا از راهى که در پیش گرفته بود برگردد؛ ولى نتوانستند.          مقام معظم رهبری حفظ الله
دفاع، مقدس ترین عبارت آشنا برای ایرانیان است و واژه دفاع مقدس سالهاست که با پوست و استخوان این ملت آزادیخواه عجین گشته است. ملتی که در تاریخ معاصر خود هرگز آغازگر هیچ تجاوزی نبوده اند و قهرمانانه در همه برهه ها از تمام ارزشها و ارضیت خود دفاع کرده اند. 31 شهریور 59 سرآغاز فصل نوین از تاریخ کشوری است که در بهمن 57 بساط طاغوت را در هم پیچیده و حکومت اسلامی را برگزیدند دفاع مقدس با همه جلوه های شکوه و عظمت خود پیام بزرگی برای همه جهان استکبار داشته و دارد و آن عبارت است، از مقاومت تا پای جان برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی. یقینا ثبات امنیتی و آسایش امروز کشور در همه سطوح مرهون ایثارگری فرزندان این ملت است.

قدردانی از ایثارگرانی که آن جلوه های شکوه را آفریدند وظیفه اصلی مسئولان کشور و آحاد جامعه بوده و مهمتر از آن حفظ ارزشهای دفاع مقدس و پیام های بزرگ آن است. پیام شهدا در این عرصه حساس و تاریخی کشور عدم سازش و تسلیم در مقابل ابرقدرتهاست پیام شهدا چیزی نیست جز حمایت و پیروی همه جانبه از ولایت و پیام شهدا این است که ما میتوانیم و دفاع همچنان باقی است.
دفاعی که امروز در جبهه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور شکل گرفته و بازهم جوانان غیور این مرز و بوم مظلومانه و با تمام توان در آن میجنگند تا ایران اسلامی همچون گذشته سرافراز و سربلند باشد و جمهوری اسلامی الگویی باشد برای همه آزادیخواهان جهان.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در این ایام مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام ره و شهداء عزیز همچنین تقدیر از ایثارگری ایثارگران کشور فرصت را غنیمت شمارده و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب حضرت آیته الله امام خامنه ای حفظ الله تجدید بیعت نموده و عرضه میداریم فرزندان شهدا و ایثارگران کشور همچون پدارن خود تا پای جان بر سر بیعت الهی خویش هستند و منتظر اشارتی از آن رهبر فرزانه اند.
و من الله توفیق
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *