دیدار حسین اسماعیلی با مهندس محمد هاشمی رفسنجانی

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت؛ صبح امروز نشستی با حضور دبیرکل محترم و مدیران و معاونین جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در دفتر محمد هاشمی رفسنجانی برگزار گردید.

در ابتدا نشست پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم ، حسین اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس هاشمی ریاست دفتر تشخیص مصلحت نظام به گزارشی از عملکرد 8 ساله جمعیت و مراکز فعال تحت پوشش جمعیت در استانها و همچنین به معرفی مدیران و معاونین جمعیت پرداخت.

دیدار دبیرکل با محمد هاشمی رفسنجانی

در ادامه هریک از معاونین به بیان توضیحاتی در حیطه ی کاری خود پرداختند و پیشنهاد دیدار با حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی مطرح شد تا در این دیدار فضای مطبوعاتی انتقادی باز شود و مخالفین و موافقین بتوانند نظرات خود را بیان کنند و گفتمان مطبوعاتی صورت گیرد و گفت و گوهایی صورت گیرد.

دیدار دبیرکل با محمد هاشمی رفسنجانی

همچنین حسین اسماعیلی مواردی را در رابطه با حزب جمعیت بیان کرد و از مهندس هاشمی در این زمینه دعوت به عمل آورد تا جمعیت را در زمینه ی فعالیت حزب یاری کند تا بتوانیم از ظرفیتها و پتانسیل بالایی که وجود دارد استفاده کنیم.

در ادامه این نشست صمیمانه مهندس هاشمی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم خاطر نشان کرد که یاد شهیدان و آموختن از شیوه ی زندگی و سلوک شهیدان برای ما بسیار کارگشاست چراکه شهیدان اهداف بسیار بلندی برای نظام داشته اند و جان خود را فدا کردند تا به اهداف و اصول نظام لطمه ای وارد نشود.

واقعه ی عاشورا  پیام صریح و روشن اینکه حق ماندنی و باطل رفتنی است.

دیدار دبیرکل با محمد هاشمی رفسنجانی

هاشمی بیان داشت؛ ابزارهایی چون حزب و تشکل و….وجود دارد و این ابزار زمانی خوب هستند که به اهداف خوبی برسند و اگر از این ابزار در جهت تحقق اهداف استفاده شود دارای اهمیت است و در غیر این صورت بی اهمیت و بی فایده است.

ایشان در ادامه به بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) پرداخته و گفت: با توجه به ضرورتهای موجود در کشور باید در جهت خلاف حرکت دشمن حرکت کنیم زیرا که دشمن امروزه فرهنگ را مورد حمله قرار داده و بحث نفوذ بحثی جدی است و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ بیگانه در کشور عزیزمان ایران جای بگیرد.

در ادامه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با اهدا یاد بودی از مهندس محمد هاشمی رفسنجانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دیدار با محمد هاشمی

در انتها این نشست مهندس محمد هاشمی رفسنجانی از حضور چنین ngo های مردم نهاد که ادامه دهنده راه شهدا و حافظان عرصه انقلاب هستند تشکر به عمل آورد و آرزوی توفیقات روز افزون را برای همه ی خدمتگزاران انقلاب از خداوند متعال مسالت جست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *