پخش ویژه برنامه انتخاباتی دیدبان شهر

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ تولید و پخش ویژه برنامه دیدبان شهر توسط جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای هنر هونام با رویکرد چالش های مدیریت شهری و انتخابات شورا ها بزودی در شبکه های اطلاع رسانی منتشر می گردد.

انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری یکی از دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی برای حضور قشرهای مختلف بوده است و برهمین اساس سازمان های مردم نهاد به واسطه ی رسالت های خاصی که برای تنویر و شفافیت های افکار عمومی در برابر دستگاه های دولتی دارند می توانند اقداماتی موثر و اثربخش برای دیگر افراد جامعه و امر خطیر مشارکت حداکثری داشته باشند.

سازمان های مردم نهاد از طریق پیگیری علایق تخصصی بخشی از جامعه در حقیقت به گونه ای غیر مستقیم مسائل سیاسی و اجتماعی مرتبط با افراد را پیگیری می نمایند که مجموع این علایق و یا منافع هنگامی که در یک رویداد و تصمیم گیری ملی در کنار هم قرار می گیرند؛ آن موقع به علت وسعت و میزان اثر و پیچیدگی ، قابلیتی اجتماعی  می یابند که می تواند در عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامی مورد بهره مندی قرار گیرد .

ویژه برنامه دیدبان شهر با حضور مدیران و نامزدهای شورای های اسلامی شهر تهران برای بررسی راهکارها، چالش ها و برطرف نمودن موانع موجود در موضوعات ترافیک، هوای پاک، فضای سبز شهری، عمران و غیره  تولید و منتشر می گردد.

این برنامه از روز یکشنبه 16 خردادماه در پرتال جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به آدرس اینترنتی hamso.ir  پخش می گردد و مخاطبان می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از این طریق به این مجموعه ارسال نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *