بیانیه به مناسبت حماسه 9 دی ماه 1388

بیانیه جمعیت فرزندان شاهدو ایثارگر نواندیش خدمتگزار  به مناسبت حماسه نهم دی ماه 1388
در روز بزرگ نهم دی ماه 1388 ملت ایران به همه جهانیان، به ویژه دشمنان غدار ثابت کرد که دشوارترین لحظ ها کنار ولی فقیه زمان امام خامنه ای همچون کوهی استوار ایستاده است.

تاثیر روز تاریخی و سترگ در سرنوشت ملت شریف ایران انکارپذیر است، زیرا در راه پیمایی عظیم نهم دی ماه 88 بار دیگر راه برای آتش افروزی و فتنه انگیزی دشمنان مسدود شد و ملت با بصیرت ایران از اعماق وجود یکپارچگی و یکدلی را فریاد زد و اثبات کرد که همچنان در برابر دشمنان شکست ناپذیر است.

در این خروش عظیم و سرنوشت ساز طبقات گوناگون جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان همچون سیلی بنیان کن دسیسه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند و حماسه ای ماندگار آفریدند.

مردم شهید پرور این مرزوبوم که در 33 سال گذشته حماسه های فراوانی آفریده بودند این بار نیز با سردادن شعارهای ضد نظام سلطه به همه جهان ثابت کردند که این برگ زرین نیز در تاریخ ملت ایران برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.
مردم قدر شناس ایران اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان دادند که برای مبارزه در راه عظمت اسلام و ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و سفارش شهدا را به فراموشی نخواهند سپرد.

 

در واقع حماسه 9 دی ماه 88 درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی بود، به گونه ای که آبروی آنان را بر باد داد و با زبان قرآن به آنان فهماند که اگر کمی عقل دارید و بصیرت می ورزید” واعتبرو یا اولوالابصار” در عین حال ملت شریف با خلق این حماسه نشان داد که همچنان با امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد و همچون”کالمیت بین یدالفسال” چشم بر حکم و گوش به فرمان زعیم عالی قدر خود امام خامنه ای است و در این مسیر ذره ای سستی و تزلزل به خود راه نمی دهد.

حسین اسماعیلی
دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *