بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار

تجدید حیات اسلام در ایمان و نفی اسارت و استعمار فرهنگی با هدایت امام خمینی (ره) که همه زورمداران دنیای معاصر را به خاک مذلت کشاند به یمن دستاوردهای خیزش عمومی ملت به پا خاسته ی ایران در 22 بهمن 57 حاصل آمد.
انقلاب اسلامی اگر پاینده و پوینده است و امروز در مسیر علم و فناوری حرفی برای گفتن دارد.ثمره ی خون فشانی ابرسردارانی است که از همان ابتدای نهضت تا نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند تا این نهال نورس در پهنه ی گیتی  ریشه بدواند.
آیا احدی  را می شناسیم که وفق مراد مادی و به گونه ای که نزد خود حساب کرده زندگی را به پایان برده باشد؟ در این محنت سرا آنچه می ماند و می پاید و موجب اعتلا و اعتبار ملتی می شود، همانا تلاش پویا و اندیشه ی والای ابرمردانی است که فصلی نو و تصویری عمیق از زندگی آفریدند و حیاتی تازه به ملت خویش بخشیدند.
فراتر از آن از پالایشگری سترک  یادآوریم که سلسله جنبان تاریخ شد و پای برق علت ها نهاد و جان های مشتاق لقای پروردگار به میهمانی خدا برد و خود مصداق بارز «و لا تخلوا الارض من قائم لله بحجته» شد و فرموده ی مولی العارفین علی (ع) را عینیت بخشید که زمین هرگز از حجت خدا خالی نخواهد ماند.
امروز که رژیم غاصب اسرائیل و سردمداران صهیونیست، خود را در تهدید امواج فراگیر ملت ها می بینند دست به هر جنایتی می زنند و دانشمندان هسته ای ایران اسلامی ترور می کنند و نهایت ضعف و زبونی خود را نشان می دهند . حرکت فراگیر مسلمانان در تونس، مصر، لیبی،یمن، بحرین و دیگر نقاط سقوط دنیای کفر و نفاق را نوید می دهد،باشد که این قیام ها سرانجام به  طور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه بینجامد.
در مقطع فعلی که دشمنان نظام با سو استفاده از ابررسانه ها و توطئه های پیچیده جنگ نرم در پی  استهلاک و از بین بردن ارزش های اصیل دینی و اسلامی با بکارگیری تحریم های رنگارنگ و ایجاد تفرقه و فتنه های عمیق هستند ما اعلام می داریم که  همچون نسل شهید داده بر پایه معیار های معمار انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان (ره) گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم واز رهنمود های عالمانه ی آن عزیز پیروی کنیم و تحت زعامت ایشان حرکت ارزشمند انقلاب اسلامی را با همتی مضاعف بپیماییم  و با مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب عالم بخصوص خواص بی بصیرت و خام خیالان بکوبیم.
اینک در طلیعه ی سی و سومین سالروز 22 بهمن 57 جمعیت فرزندان شاهد و ایثار نواندیش  خدمتگزار به همه مخلصان فی سبیل الله و همه رزمندگان و دلاورمردان عرصه های نور درود می فرستد و سلامت و سعادت خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را از ذات احدیت خواستار است.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

والسلام علیکم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *