دهه فجر و بیداری اسلامی

انقلاب اسلامی ایران به هدف و قصد نهایی خویش که بیداری مسلمانان و شکست سکوت آنان در مقابل حاکمان مستبد را در سر لوحه اهداف خویش قرار داده بود امروز نه تنها شاهد شکستن سکوت ,بلکه پیروزی ملتهای ستمدیده را در منطقه است.
حضرت امام خمینی پس از ورود به ایران در سخنرانی های متعددی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را اولین گام برای تشکیل حکومت اسلامی برشمرد و گامهای بعدی را متوجه آگاهی ملتهای منطقه کرد و پس از تذکر به سران کشورهای مسلمان از انفجار بغض ملتهای منطقه سخن گفت.بغضی که در تونس ترکید و صدای آنرا امروز در عربستان می شنویم. بغضی که حضرت امام در بیانات خود اشاره کرده بود در ترکید و هیچ قدرت نظامی نتوانست در مقابل  اراده ملتهای منطقه بایستد.
تحمیل جنگ نا برابر عراق علیه ایران هر چند توانست چند سال سرعت صدور انقلاب را کند نماید و در زیر سیاه نمایی رسانه ای غرب و حمایت برخی از حکام عرب از رژیم صدام ملت ایران را در تنگنای اقتصادی و نظامی قرار دهد اما خود جنگ تبدیل به موهبتی الهی شد و سرفرازی ملت ایران را دو چندان کرد.هرچه اعتراضات علیه نظام سلطه افزایش می یابد عناد این دول با ایران و تحریم های نا کارآمدشان برعلیه ملت بزرگ کشورمان شدت می گیرد . چرا که نظریه پردازان غربی در همان سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی هشدار دادند که در صورت عدم سرنگونی جمهوری اسلامی منافع کشورهای استعمارگر به خطر خواهد افتاد. ساموئل هانتینگتون ومیشل فوکو انقلاب ایران را بزرگترین رویداد های منطقه خاورمیانه و حتی جهان معرفی کرده واعتراضات ضد امپریالیستی در خارج ازمنطقه را تائید تاثیرگذاری و استقامت ملت ایران در مقابل سلطه گران شرق و غرب و  یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایران دانسته اند. امروز قدرت ملت ایران تحت لوای حکومت اسلامی بحدی است که صراحتا” مردم کشورهای اسلامی انقلابهای خود را سر مشق گرفته از انقلاب ایران میدانند.امری که تمامی رسانه های جهان بسیج شده اند تا مانع از انعکاس نظرات انقلابیون باشند.این موفقیت ها نشان میدهد انقلاب بعد از گذشت سه دهه از پیروزی آن هر روز اهدافی را در نقاط مختلف دنیا از دست امپریالیسم جهانی بیرون می کشد. بیانات مقام معظم رهبری در مورد دفاع از ملتهایی که از فلسطین در مقابل اسرائیل حمایت میکنند موید این مسئله است که فلسطین هنوز قلب تپنده جهان اسلام است.صراحت بیان امام خامنه ای در مورد اینکه اگر آمریکا یا هر کشور دیگری در صدد تحرک نا معقولانه علیه ایران باشد ضربه سختی خواهد خورد و جمهوری اسلامی در هر نقطه ای از دنیا منافع آنها را به خطر خواهد انداخت موجی از ترس را در جبهه استکبار جهانی بوجود آورده است.
انقلب اسلامی ایران انقلابی اسلامی- ایرانی برای ساختن الگویی جهانی بود که آرزوی  تشکیل امت واحده اسلامی را نوید می داد و اینک مقدمات تشکیل این امت مقتدر اسلامی توسط ملتهای مسلمان در مواجهه با جبهه کفرفراهم شده است .
در پایان با تبریک مجدد ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت مجدد خود با آرمانهای متعالی امام روح الله و شهدای افتخار آفرین انقلاب اعلام کرده و از خداوند متعال نصرت و پیروزی ملتهای انقلابی را خواستاریم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *