پیام قدردانی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر از حضور مردم در راهپیمایی

تلاشهای یکساله دشمنان انقلاب که با ترفندها و شگردهای رسانه ای تبلیغاتی در صدد نشان دادن فاصله بین انقلاب و آحاد مردم هستند هر سال در این رویداد بزرگ نقش بر آب می شود تا جهانیان بیش از بیش به عمق اتحاد و پیوند مردم با انقلاب  آگاهی یابند.

چند سالی است که در تجدید خاطره روز22 بهمن ملتهای آزاده ای را می بینیم که از یوغ دیکتاتوری رهایی  یافته و در فضای آزادی وآزادگی روزگار را سپری می نمایند.آرزوی دیرینه ملت ایران در آزادی ملتهای ستمدیده تحقق یافته و این سیل خروشان انقلابها سرعت روبه رشدی را شاهد هستند.

اینجانب به نمایندگی از جمعیت فرزندان شاهد وایثارگر ایران اسلامی از حضور میلیونی و حماسی همه ملت ایران قدردانی کرده و از همه آنان می خواهم با حضور حداکثری در رویداد بزرگ امسال یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکم دیگری را بر دهان یاوه سرایان و دشمنان انقلاب بکوبند. نزدیکی این دو رویداد بزرگ را به فال نیک گرفته وبا ثبت افتخار دیگری بر کتاب انتخابات های انقلاب ضمن تاکید بر جنبه دموکراسی خواهانه انقلاب و حق مردم بر تعیین سرنوشت خویش به دیگر ملتهای آزاد شده منطقه الگویی جدید از حکومت اسلامی را نشان خواهیم داد.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر از همه گروهها و جریان های سیاسی نیز میخواهد با نصب العین قرار دادن معنویات مقام معظم رهبری در آرام کردن فضای سیاسی کشور بیش از بیش بکوشند و منافع شخصی و گروهی را به مصالح نظام ترجیح ندهند تا مردم در محیطی سالم و پر نشاط بتوانند اصلح ترین نیروهای انقلاب را جهت تدوین قوانین راهی بهارستان نمایند.

در پایان مجددا” از حضور حماسی تمامی گروهها و جریان های سیاسی وآحاد ملت عظیم الشان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و عزت و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارم.

حسین اسماعیلی
دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد وایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *