ابرقدرتی چون ایران را در خاطره ها حک خواهیم کرد

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با نوای دخت رسول الله صلی الله علیه و آله حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز می کنیم که گفت هیهات که من دست از ولی فقیه خود بردارم و تاپای جان از حق دفاع خواهم کرد. آری امروز دفاع از ارزش ها و پایمال کردن خناس های روزگار به سر رسیده و لگام برای فشردن استخوان های امپریالیسم رسیده است.

امروز آوازه قلم ها و کاغذهای علمی و عملی انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر جهان پیچیده شده است و کسی نیست با نام ظاهری آن بلکه با نامی باطنی در عرصه های مختلف از تکنولوژی ، دفاعی، دانشگاهی و … آشنایی نداشته باشد چرا که ما عرصه های گمنامی طاغوتی را سالهاست پیموده و خود در صفحه روزگار نقاش زمانه شده ایم.

بهمن 57 آن روز، انقلاب را متولد نمود امروز درختی تنومند از حیث غیرت و همیّت در سال 97 شده است و مردم آن روز تبدیل به مردمانی قهرمان در جهات مختلف جهان شده اند و ابرقدرتی همچون ایران را به جهان نشان خواهیم داد و معنی حقیقی رستگاری و معارف انسانی را در عرصه های بین المللی ترسیم می نماییم.

تئوری حکومت اسلامی همه واژه های تاثیرگذار جهان را به حاشیه برد و خود به تنهایی میدان دار عرصه نامداری گشت.
امروز امپریالیسم جهانی با آن همه دستگاه های تبلیغاتی خود هر روزه با ناقوس هایی همچون اقتصاد، سیاست، هنر، فرهنگ و … و همکاری عروسک های خیمه شب بازی هایش اعم از خود فروخته های داخلی و خارجی نتوانست مانع رسیدن نوای اسلام ناب به قلب های آزاده جهان گردد و امروز ایران اسلامی در آغاز 40  سالگی خود، به اعتراف دشمنانش ابرقدرتی برتر در عرصه های نظام های جهان است.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی اسلامی- ایرانی برای ساختن الگویی جهانی است که آرزوی  تشکیل امت واحده اسلامی را نوید می داده است و اینک مقدمات تشکیل این امت مقتدر اسلامی توسط ملت های مسلمان در مواجهه با جبهه کفرفراهم شده است .
حرکت جهادی و روحیه ایثار و مقاومت رمز پیروزی و پیشرفت کشور بود که خمینی کبیر (ره) آن را بر پیکره انقلاب دمید تا همگان گوشه ای از تجلی حکومت عدل علوی را به خود ببینند.
در این میان اما به رسم تاریخ، خناسان و بدخواهان بیکار ننشستند و در داخل و خارج این مرز و بوم هر روز فتنه ای جدید به راه انداختند و هنوز امید آن دارند تا زوال این شجره طیبه را ببینند.
دشمنان اسلام ناب به سرکردگی شیطان اکبر در هر برهه از تاریخ این حکومت الهی تلاش میکنند تا با همکاری خودباختگان داخلی چهره ای زشت از حکومت دینی به جهانیان عرضه نمایند.

در سالروز جشن 40 سالگی استقامت و پایداری انقلاب اسلامی، گرامی میداریم یاد و نام امام راحل و یاران شهیدش را و درود بیکران هدیه میکنیم به روح بلند آن مردان راستین و یاران آخرالزمانی امام عصر روحی لک الفداء.
و این ایام مبارک را بهانه ای قرار داده تا با قائد و امام خود، خامنه ای مدظله العالی عزیز تجدید بیعت نموده و عرضه بداریم که جانا هستیم بر آن عهد که بستیم.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به عموم ایرانیان عزیز در سراسر جهان، از همه دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور خود برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ انقلاب ثبت نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *