انالله و انا الیه راجعون

به گزارش همسو، با کمال تاسف و تاثر به اطلاع میرساند سرکار حاجیه خانم عباس پور(گلی زاده)  مادر شهید حیدر علی عباس پور و جانباز سرافراز علی عباس پور به ملکوت اعلا پیوست. جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار طی پیامی درگذشت این بانوی مومنه را به جامعه ایثارگری کشور و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ؛ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیهً مَرْضِیهً
با تأسف و اندوه فراوان اطلاع یافتم که مادر گرامی شهیدحیدر علی عباس پور و جانباز سرافراز علی عباسپور، داعی حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافته است. خداوند متعال وی را مشمول رحمت واسعه شان گردانیده و با صالحان و پیشوایان دین، محشور بگرداند.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، در حالی که از این رویداد اندوه‌بار به شدت متأثر می باشد، درگذشت آن بانوی فرزانه را به همه جامعه ایثارگری و بازماندگان ایشان، به ویژه جانباز سرافراز جناب آقای علی عباس پور، تسلیت گفته، برای مرحومه مغفوره بهشت برین و برای بازماندگان آن مادر مهربان، صبر و شکیبایی از خداوند متعال، مسئلت می‌نماید.
این بانوی عالیقدر شاهد یک تاریخ بود، تاریخی که با درد، رنج و محرومیت رقم خورده بود و با عصیان و اعتراض دگرگون گشت. در وقوع این دگرگونی، این مادر مهربان نقش ماندگار و فراموش ناشدنی داشت.
این بانوی فرهیخته در طول زندگی‌اش، مصیبت‌ها و رنج‌های زیادی را متحمل شد. از سختی‌ها و محنت‌های روزهای جهاد تا از دست دادن عزیزترین نزدیکان و اعضای خانواده و بستگانش و تا شهادت فرزند برومندش، حیدرعلی عباس پور، همه مصیبت‌های جانکاه و توان‌فرسایی بود که وی با قامت استوار به استقبال آنها رفت و هیچ خللی در اراده اش راه نیافت.
او بدون تردید، الگویی از صبر، بردباری، مناعت، متانت و از خودگذشتگی بود.
برای جامعه ما، به ویژه زنان این سرزمین، جای بس افتخار است که بانویی از میان آنها برخاست که شخصیت هایی چون شهید حیدر علی عباس پور و جانباز سرافراز علی عباس پور  را در دامن پرمهرش پرورش داد.
اینک او از میان ما رفت؛ اما نقش و اثرش، بر لوح دلهای هزاران انسان، جاودانه شد.
امیدوارم بانوان و مادران کشور از زندگی وی بیاموزند و ویژگی‌های رفتاری‌اش را الگوی زندگی خویش قرار دهند.
روحش شاد و یادش گرامی باد!

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار. 1396/10/21

همچنین مراسم تشییع پیکر آن مرحومه جمعه 1396/10/22 ساعت 9 صبح از مقابل منزل ایشان به سمت بهشت زهرا قطعه 45 خواهد بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *