اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحَا مُبینا

متن کامل بیانیه:

19 دی ماه یادآور حماسه جاوید و پرشکوه مردم شهر مقدس قم در دفاع از ولایت و مبارزه با طاغوت و برگ زرینی دیگر در تاریخ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مصداق بارز آیه شریفه «اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحَا مُبینا» گرامی باد.

مردم ولایتمدار شهر مقدس قم همراه با مرجعیت شیعه و روحانیون مبارز و در راه حمایت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی«ره» در راه دفاع از حق و حقیقت و مبارزه با طاغوت پهلوی قدم در راه شهادت گذاشتند و حماسه‌ای آفریدند که بعد از گذشت 38 سال همچنان پرصلابت در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی می‌درخشد. 19دی نقطه عطفی در نهضت اسلامی مردم به رهبری امام خمینی(ره) بود که مشعل انقلاب را شعله ور ساخت و پیروزی علیه حکومت طاغوت را به ارمغان آورد.

شهر مقدس قم در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان پایگاه اصلی و سازمان‌دهنده قیام و مبارزه علیه نظام ستم شاهی به شمار رفته و وجود حوزه علمیه و تمرکز روحانیت دراین شهر نیز در این مهم تاثیر بسزایی داشته است. آغاز مبارزه و شکل‌گیری آن و نیز رهبری مردم توسط حضرت امام خمینی«ره» در همین شهر صورت پذیرفت.
پس از قیام خونین 15 خرداد 42 نام قم به عنوان مرکز اصلی و هدایت کننده مبارزات در اذهان ثبت گردید و پس از چهارده سال، قیام 19دی 56 مردم این شهر نیز که آن را «جرقه پیروزی انقلاب» نیز نامیده‌اند بار دیگر موجب قیامی همگانی و مبارزاتی گسترده شد.
حرکت عظیم مردم ولایتمدار قم، بعد از انقلاب نیز بیش از پیش بصیرت خود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در برهه‌های مختلف نشان دادند و هر بار با مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که از مواضع خود در راه نظام جمهوری اسلامی ایران کنار نمی‌کشند و همواره در راه حق و حقیقت و دفاع از ولایت قدم برمی‌دارند.

در پایان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهداء تاریخ انقلاب اسلامی که با هدیه خون پربهاء خویش جان تازه به رگ‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دمیدند و آن را همچون درختی پایدار و مستحکم نمودند حمایت قاطع خود را از آرمان‌های والای این نظام مقدس در پناه منویات، رهنمودها و رهبری ولایت فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» اعلام نموده و امید آن داریم تا پرچم این نظام و انقلاب به برکت توجهات حضرت بقیه‌الله‌اعظم«عج» همچنان با شکوه، عظمت و سربلندی افراشته و به انقلاب منجی عالم بشریت متصل گردد. جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *