بیانیه جمعیت به مناسبت شهادت 14 مرزبان کشورمان

متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بیانیه

بسمه رب الشهداء و الصدیقین

خط سرخ شهادت خط آل محمد(ص)وعلی(ع) است.  امام خمینی (ره)

از شهدا که هیچ نمی توان گفت، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب ارجعی الی ربک پروردگارند. گرامی داشت یاد و نامشان، تنها بهانه ای است که فراموش نشویم.
بار دیگر دست ناپاک دشمنان قسم خورده نظام به خون جوانان عزیز این مرز بوم آلوده شد و استکبار جهانی چهره اصلی خود را برای همه عیان نموند.
بدیهی است که ملت شریف ایران اسلامی در طول بیش از 35 سال جهاد خود، بارها شاهد چنین جنایات بزرگی بوده اند.
همان هایی که دم از حقوق انسانها می زنند، خود مسبب اصلی این وقایع در سراسر جهان هستند. امروز بر کسی پوشیده نیست این عروسک های خیمه شب بازی و این عناصر خود فروخته با سرمایه و حمایت چه کسانی دست به این فجایع انسانی می زنند. باید پرسید ازمجامع جهانی که چرا هیچگاه حتی در حد یک بیانیه این اقدامات را محکوم نمی کنند؟
دشمنان انقلاب باید بدانند این ملت قهرمان، فرزندان و رهروان همان امامی هستند که در مقابل لشکر هزارن نفری از دشمنان خود، زیر بار ذلت نرفت و فرمود: “ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی.”
و تلاش ها برای ایجاد تفرقه و نا امیدی در کشور اسلامی راه به جایی نخواهد برد. انشا الله
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار،اقدام تروریستی اخیر درمرز سراوان که منجر به شهادت تعدادی از سربازان عزیز وطن گشت را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر انقلاب و خانواده های آنان برای آن شهیدان راه حق آرزوی علو درجات از پیشگاه خداومند متعال را خوهان است.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

آبان ماه1392

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *