بیانیه جمعیت فرزندان شاهد به مناسبت حماسه 9 دی

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولین کشور بحمداللَّه چشمشان هم باز است مى‌‌‌‌بینند، مى‌‌‌‌بینند مردم در چه جهتى دارند حرکت میکنند. حجت بر همه تمام شده است. حرکت عظیم روز چهارشنبه‌ى نهم دى ماه حجت را بر همه تمام کرد.                                                                                            مقام معظم رهبری (حفظ الله)

شناخت به موقع توطئه و حضور به هنگام در صحنه برای دفع آن از نعمات الهی است که خداوند متعال به مردم عزیز ایران عنایت فرموده است و این نعمت ارزشمند از برکات انقلاب ارزشمند اسلامی است. نعمتی که در سال های بعد از انقلاب بارها دشمنان قسم خورد نظام را حیرت زده و تحقیر نموده است نهم دی سال 88 روز تجلی این شناخت و حضور بود روزی که به فرموده مقام معظم رهبری (حفظ الله) در تاریخ ماند.
تمامی کفر با همه امکانات وارد صحنه شدند در صحنه‌ى تبلیغات، در صحنه‌ى سیاست جهانى، از آشوبگر، از اغتشاشگر حمایت کردند  رؤساى جمهور کشورهاى مستکبر در این قضیه وارد میدان شدند، اغتشاشگران خیابانى و خرابکارانى را که با آتش زدن میخواستند موجودیت خودشان را نشان بدهند، ملت ایران نامیدند، عوامل فریب خورده داخلی که سال ها روی آنها سرمایه گذاری کرده بودند را وارد میدان کردند  تا شاید بتوانند اوضاع را آنچنان که طبق میل خودشان است، در افکار عمومى دنیا و کشورمان تصویر و ترسیم کنند اما به حول و قوه الهی شکست خوردند.
پیام های این رخداد عظیم کاملا شفاف و ملموس به دوستان و دشمنان نظام رسید. دراین سو ایمان ها را تقویت و   عده ای را از خواب غفلت بیدار نمود و در آن سو سیلی محکمی بود که آثار آن هنوز با گذشت چند سال هویداست.
گفته ها در تمجید و تعریف از این واقعه مهم تاریخی بسیار است لکن آنچه که امروز از اهمیت بسیاری برخوردار  می باشد حفظ و حراست از این میراث ارزشمند و جلوگیری از انحراف و تصاحب آن توسط گروه های معاند می باشد.
در سال های بعد از نهم دی 88 دشمنان داخلی و خارجی سعی در به انحراف کشاندن آن داشتند که وظیفه دلسوزان به انقلاب و نظام را دو چندان کرده است همه مسئولند این حرکت مهم را مردم بدون هیچ فراخوانی به وجود آوردند و حال خودشان مسئول حراست از آن می باشند در سالروز این واقعه تاریخی بازهم سخنان فتنه انگیزی به گوش      می رسد و عده ای معلوم الحال به بهانه های واهی  همچون صیانت از آراء ملت، رفع حصر، سیاه نمایی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور، توهین به امام (ره) علماء و قومیت ها سعی در به حاشیه کشاندن و تصاحب آن به نفع خود را دارند.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان یک جبهه فرهنگی فعال متشکل از دلسوز ترین افراد جامعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در ایام فتنه 88 و چه بعد از آن با صرف هزینه های مالی و معنوی به دفاع از ارزش های متعالی نظام و  این دستاورد مقدس پرداخته و در سالروزحضور عظیم مردمی  در نهم دی ماه فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های امام عزیز ، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری  (حفظ الله) را اعلام می دارد.

به امید پیروزی نهایی جبهه حق بر استکبار جهانی

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

دیماه 1393

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *