بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و تاریخی خمینی کبیر(ره) است که در کسوت رهبری آگاه و پرهیزکار، این روز را برای بیداری امت اسلام تعیین فرمودند؛ در این روز، جسم و روح نژادپرستان ترورپیشه صهیونیست به لرزه درمیاید؛ روز قدس است که رژیم غاصب صهیونیستی اتحاد و انسجام مسلمین را به نظاره می نشیند و از این اتحاد به هول و هراس فرو می افتد.

قدس سرزمین پیامبران و برگزیدگان خدای متعال است که با دسیسه چینی مستکبران و زورگویان جهان و همراهی مزدورانه و منافقانه برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان ستمدیده فلسطینی بدل شده است. با این همه، موضوع تنها ستم پیشگی استکبار در یک محدوده جغرافیایی نیست بلکه مسئله اصلی، شمشیرکشی اسلام امریکایی بر اسلام ناب محمدی (ص)است. از همین روست که روز قدس، روز سعی صفا و مروه روزه دارانی است که میهمانان ارجمند خدایند و در این میهمانی، به وظیفه انسانی و شرعی خود برای آرمان قدس عزیز نیز جامه عمل می پوشانند.
امروز، بعد از گذشت حدود سه دهه از نامگذاری آخرین جمعه رمضان المبارک به نام روز قدس از سوی حضرت روح الله(ره) و پایمردی مردم غیرتمند ایران و سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، شاهد بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه هستیم که همین مسئله، اهمیت دوچندان حضور گسترده در راهپیمایی امسال روز قدس را آشکارتر می سازد.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزارضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند : « قدس متعلق به مسلمین است » و نیز لبیک به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله )که تاکید فرمودند:« روز قدس از برجسته ترین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است»، اقشار گوناگون مردم عزیز ایران به ویژه جوانان سربلند و وظیفه شناس ایرانی را به مشارکت گسترده در این روز بزرگ دعوت می کند. بی شک حضور حماسی و گسترده مردم متعهد ایران اسلامی درکنار تمامی مسلمانان جهان باعث خشنودی امام زمان (عج) و موفقیت و پیروزی مقاومت در فلسطین اشغالی خواهد بود .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *