بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نسبت به جنایت روزهای اخیرکشمیرنسبت به مسلمانان

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار طی بیانه ای این جنایت را محکوم کرد که به شرح زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 قال الله فی کتابه

﴿  مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا ﴾ (مائده: ۳۲).

«همانا هر کس شخصی را بدون قصاص و یا بی آنکه در زمین فتنه و فسادی بر پا کند بکشد مانند آن است که تمام مردم را کشته است».

 مسلمانانی که در آتش خشونت و ترور چشم به انتظار یاری ما هستند…

 روزی نیست که بر ما بگذرد و خبر مظلومیت مسلمانان در هر گوشه از جهان به گوش ما نرسد یک روز در میامنار روز دیگر در چین دگر روز در چچن و امروز در کشمیر و فریاد تظلم خواهی این  مسلمانان  هر انسان آزاده ای را متاثر نموده و قلب او را به درد می آورد . هر یک از این وقایع  حاشیه های ای نیز دارد که دستاویز کشتار مسلمانان توسط حکومت ها شده است. هیچ  بهانه ای چه سیاسی و چه اجتماعی مجوز کشتار انسان ها نیست. در قاءله ی کشمیر نیز  کشتار مسلمانان مصداق صریح نقض حقوق بشر و ارتکاب جنایت است که حکام هند باید هرجه سریعتر این  کشتار و سرکوب را متوقف نموده و از راه حل های مسالمت آمیز برای حل و فصل اختلافات داخلی خود استفاده نمایند و قطعا تکرار این اتفاقات به ضرر حکومت مرکزی خواهد انجامید و عواطف مسلمانان جهان این افراط در برخورد را تاب نخواهند آورد.

و اما بر همه مسلمانان جهان بنا به فرمایش رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله واجب است در حمایت از برادران دینی خود در حد وسع واکنش نشان داده و خشم و نفرت خود را به گوش حکام دولت هند برسانند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی مردمی و اسلامی ضمن محکومیت کشتار و جنایات روزهای اخیر در کشمیر همه طرفهای این نزاع را به آرامش و صلح دعوت کرده و از دولت هند میخواهد هرچه سریعتر اقدامات افراطی خود را پایان بخشیده، امنیت و آرامش را در منطقه کشمیر حاکم نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *