بیانیه مشترک جمعیت و مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی

البته از نعماتی که خداوند متعال به برکت نظام اسلامی به مردم عزیز ایران، هدیه نمود است آگاهی و دشمن شناسی و واکنش انقلابی به معاندان، در زمان مناسب است که در سالهای گذشته آن را با چشمان خود نظاره کردیم و با تمام وجود درک نمودیم. در روزهای اخیر خبرهای تاسف باری را دریافت نمودیم. تحریف سخنان امام روحی فداء و توهین به همسران شهدا، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار و مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی به نمایندگی از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران کشور، نکاتی چند در این باره را به مسئولین نظام متذکر می شود و انتظار آن را دارد تا مسئولین مربوط علی الخصوص قوه محترم قضاییه و وزارت اطلاعات رسالت انقلابی خود را در خصوص وقایع اخیر ایفا نموده و گزارش جامع و شایسته ای را به سمع مردم انقلابی و خانواده معظم شهدا ارائه دهند.
الف: در سال های اخیر شاهد هجم گسترده توهین به شان و منزلت رهبر کبیر انقلاب، در داخل کشور بودیم که به دلیل عدم موضع گیری و اقدام مناسب مسئولین عالی و اجرایی کشور این جسارت تا به آتش کشیدن تمثال مبارک ایشان نیز رسید. ما بر این باوریم که اغماض در برخورد و مجازات با مسببین در سال های گذشته باعث جسارت های اخیر گشته است.
ب: با وجود اسناد محکم و موثق از بیانات و موضوع گیری های امام عزیز، همچنین سخنان حکیمانه در رد انتسابات غیر واقعی به ایشان چه اشخاصی و با چه هدفی در این سال ها سعی دارند امام (ره) را برای نسل جدید وارونه معرفی نمایند؟ و چرا تا کنون هیچ کدام از شخصیت های موثر انقلاب هیچ موضعی در این خصوص نگرفته اند؟ به راستی جرم تحریف سخنان معمار انقلاب چیست؟ آیا این موضوع اهمیت کمتری نسبت به اتفاقاتی دارد که مسئولین در خصوص آن موضع گرفته اند؟
ج: آیا انتصاب نسبی به رهبر انقلاب کافی است تا فرد منتصب، هر سخنی را در قالب خاطره از ایشان نقل نمایند؟ آیا برای منسوبین به امام (ره) مصونیتی در نظر گرفته شده تا افکار آلوده و سخنان کذایی خود را بدون واهمه به نام امام عزیز بیان نموده و به همه ارزش های انقلاب و نظام بتازند؟
د: در زمانی که یاوه گویی و دروغ پردازی عده ای معلوم الحال که متاسفانه از منسوبین به بیت امام نیز هستند ثابت شده و مردم عزیز و قدرشناس جواب در خور آنها ارائه می دهند، این اشخاص به راحتی با آوردن علت های مضحک و خنده دار از قبیل حک شدن صفحه شخصی، اشتباه تایپی، و اشتباه کاربر سایت در درج مطلب و… از پاسخ به افکار عمومی فرار می کنند. سوال اینجاست با وجود امکان پیگیری فنی این موضوع در فضای مجازی و اثبات جرم، اولا چرا بیت امام(ره)، هیچ موضع مشخصی در رد و یا تائید این اخبار ندارند؟  ثانیا چرا مسئولین مربوط هیچ اقدامی در برخورد با افراد خاطی انجام نداده اند؟
در پایان اختصاصاً به خانم نعیمه اشراقی عرض می کنیم ما شما را با مطالب سخیف و توهین های متعدد به افکار امام(ره) در همان صفحه کذایی تان می شناسیم و این مطلب اخیر شما هم در راستای همان افکار غلط نوشته شده بود که جواب در خور خود را هم دریافت نمودید و فهمیدید که این مردم با احدی بر سر ارزش هایی که برای آن همه هستی خود را فدا نموده اند عقد اخوت نبسته اند. قطعا مردم عزیز ایران اسلامی افکار شخصی و غلط شما را به پای رهبر کبیر خود نخواهند نوشت. و نصیحت خیرخواهانه ما به شما این است تا هرچه سریعتر رفتار خود را اصلاح نمایید و گرنه، مصداق آیه ی 46 سوره ی مبارکه هود خواهید شد که خداوند متعال خطاب به حضرت نوح (علیه السلام) می فرمایند : اى نوح او در حقیقت از کسان تو نیست او [داراى] کردارى ناشایسته است
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار کشور و مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی ، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بلند حضرت روح الله و پشتیبانی از فرزند و جانشین خلفش امام خامنه ای(حفظ الله) اعلام میدارد، از کنار توهین به ارزش های انقلاب به راحتی نخواهد گذشت و حق پیگیری حقوقی وقایع اخیر را برای خود محفوظ می داند. و متظر پاسخ و اقدام قاطع مسئولین محترم نظام در این خصوص خواهد ماند. تا دیگر احدی به خود جرات جسارت به ارزش های نظام که ثمره خون هزارن شهید و ایثارگری های خانواده آنان است را ندهد.

والعاقبه للمتقین
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار   –   مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی
مهرماه سال حماسه سیاسی و اقتصادی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *