تجلیل از مقام جانبازان

اعیاد خجسته شعبانیه سالروز ولادت دلیرمردانی است که مهر درخشانی بر پیشانی تاریخ زدند و جاودانگی امت های آزاده را بشارت دادند.

حسین بن علی(ع) مولود شعبان و معلم آزادگی است و ابوالفضل العباس (ع) نماد ولایت پذیری. اطاعت از ولایت درسی است که هر وقت مورد اهتمام ملت های مسلمان قرار گرفت پیروزی های درخشانی را برای اسلام به ارمغان داشت.

در این ماه قلب تپنده جهان تشیع دیده به جهان گشود  و امید را در دل ملت های آزاده گستراند. مکتبی که چنین پیشوایانی دارد سزاوار حاکمیت بر جهان است. از همین مکتب بود که جوانان شجاع و دلیری تربیت شدند که در مقابل دنیا ایستادند. به گفته رهبر کبیر انقلاب اسلامی جوانان این مکتب جوانانی بودند که با دین خود در مقابل تمامی دنیای  نظام استکبار ایستادند.

جانبازی و رشادت های جوانان این مرز و بوم در دفاع مقدس انقلاب را در مقابل سیل فتنه ها و انحرافات مصون نگه داشت. امروز مردم قدردان و ملت شریف ایران هستی و کیان کشور را مدیون جانفشانی شهدا و جانبازان دفاع مقدس میدانند .

امروز به پاس جانفشانی های جانبازان سرافراز اسلام است که امنیت پایدار ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت را به نظاره نشستیم . ایثارگران ایران اسلامی مشت محکم انقلاب علیه دشمنان نظام است.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه جانبازان گرانقدر انقلاب از تمامی تلاش های آنان و تحمل رنج ناشی از مجروحیت تشکر می نماید و بر خود وظیفه می داند تا از دستاوردهای آنان که دستاورد های ماندگار نظام اسلامی است دفاع نمایند.

اعتقادمان بر این است که صیانت از حریم ولایت  و پشتیبانی از آرمان های انقلاب وظیفه است که بعد از پدرانمان باید حافظ آن باشیم.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار حفظ منزلت جانبازان را در راستای تکریم خانواده ای معظم شهدا می داند و امید آن داریم با ارج نهادن به یادگاران عرصه دفاع مقدس بر وظیفه خطیر خود که انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب به نسل جوان کشور می باشد عمل نماییم. ان شاءالله

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *