دعوت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر برای حضور در انتخابات

انتخابات یکی از ارکان دموکراسی و مردم سالاری به شمار می آید. همه حکومتها در فعالیتهای سیاسی خود سعی دارند خود را به عنوان حکومت دموکراتیک معرفی نمایند و از این طریق به مشروعیت برسند.

جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب مردم را صاحبان واقعی انقلاب معرفی کرد و برای اثبات شعار مردمی بودن انقلاب مقدمات حضور مستمر ملت انقلابی را در تمام عرصه های سیاسی فراهم کرده است .

اعتماد مردم به نظام اسلامی نشات گرفته از باورهای قلبی خیل عظیمی از جوانان و آحاد ملت ایران است که در مقابل تمامی توطئه های خارجی ایستاده اند و مثل روزهای اول انقلاب و با همان طراوت مسیر توسعه خود را به سرعت طی   می کند .

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را روز 12 اسفند در حالی با مشارکت حداکثری برگزار خواهیم کرد که چشم دشمنان حفظ آنها به هیچ جناحی وابسته نیستند و نظرات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)را به عنوان نقشه راه و مسیر حرکت الگوی خود قرار می دهند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های تاثیرگذار عرصه های فرهنگی اجتماعی از همه ایرانیان سرافراز و سربلند دعوت می نماید تا با حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق های رای مجدداً دفاع از نظام و همبستگی مسئولین و مردم را به جهانیان به اثبات برسانندو با تشکیل مجلسی ولایتمدار جشن پیروزی برپا نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *