رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مصلحت نظام در چیست؟

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مصلحت نظام در چیست؟
برادر بزرگوار جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سلام علیکم:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از یک منشا عظیم نورانی است که برنامه راهبردی آن توسط پیامبر اکرم (ص) طرح ریزی شده و برای احیاء آن خون دلها خورده اند و برای اعتلاء آن خونهای زیادی از صدر اسلام تا انقلاب عظیم و مردمی جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است. مجاهدت مردان الهی همچون امام عظیم الشان و راحلمان در مواجه با قشر معاندین ، منافقین و منحرفین و توجه به عدم پراکندگی و دلسردی نیروهای دلسوز و متعهد به نظام و ادامه این راه بزرگ توسط ولی فقیه عادل ، شجاع ومرجعی  آشنا به مسائل روز کشتی این انقلاب را تا به امروز به سلامت از کلیه طوفانها عبور داده است در این میان ریزش های یاران قدیمی و زحمت کشیده برای تحقق این آرمانها گر چه رنج آور بوده ولی لطمه ای به اصل حرکت وارد نکرده است.

برادر ارجمند جناب آقای هاشمی بنده از زمانی که از ادبیات روابط اجتماعی و سیاسی اندک آشنائی پیدا کرده ام همواره شما را در راس نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری دیده و میشناختم در دوره های  تلخ تخریب چهره های نظام ذره ای از ارادت و علاقه بنده به شما کم نشد همواره بر این باور بودم که وقتی نائب الامام در وصف کسی بگوید (هاشمی زنده است تا نهضت زنده است)  حتما آن فرد مدارجی بزرگ در خودسازی معنوی  و سیاسی ، اجتماعی را کسب نموده است که متصل به امام معصوم (ع) زبانش را خرج او کند.

در ریزش های بعد از امام راحل شما را یار و یاور رهبری دیدم و دوران سازندگی که به حق رهبر معظم انقلاب در خصوص آن فرمودند(بنده هم وظیفه اخلاقی می‏دانم که احساس خودم را نسبت به جناب‌عالی – جناب آقای هاشمی – و همکاران‌تان عرض کنم. این دوره هشت ساله برای کشور، یک دوره بسیار پرکار و پر تلاش و پر عاید و حقیقتا دوره بازسازی بود. بازسازی برای ما یک آرزو بود…) را از یاد نخواهم برد. بعد از دوران ریاست جمهوری حضرت آقا  در وصف شما فرمودند: (هیچ کس برای من آقای هاشمی نمیشود) و این باعث شد تا بسیاری که تحت تاثیر تبلیغات و فضای مسوم آن زمان قرار گرفته بودند ایمان دوباره به شما پیدا کنند و اما امروز: چند سالی است شاهد آن هستیم که جنابعالی در فضائی گام برمیدارید که نه به اعتقاد بنده حقیر بلکه به اعتقاد همه دلسوزان و دلسوختگان نظام  که فرزندان معظم شهدا را نیز شامل میشود مرضی رضای رهبر معظم انقلاب نیست مواضع شما در قبل و بعد از انتخابات 88 ، آخرین نماز جمعه که خطبه های آن را ایراد کردید ،  و بعد از آن که خط خود را از عوامل فتته جدا نکردید تا به امروز ودر خصوص فرزندانتان که علنا به اصل انقلاب و ولی فقیه جسارت کردند موضع نگرفتید همه و همه شما را از لیست یاران انقلاب فاصله داده است اما نکته مهم که بنده را واداشت تا علی رغم میل باطنی نسبت به قلم برده  و با همه ی بی بضاعتی خود این نکات را یاد آوری کنم جمله اخیر شما در روز انتخابات مجلس نهم بود که فرمودید: (اگر نتیجه همانی باشد که مردم در صندوق می اندازند انشاء الله مجلس خوبی خواهیم داشت).

جای بسی سوال دارد از شما که پیر سیاست هستید جنابعالی چند دوره نماینده و رییس مجلس بوده اید و دو دوره نیز رییس جمهور همچنین ریاست مجلس خبرگان رهبری. چهار چوب قوانین کلی شرکت و نحوه برگزاری در انتخابات مختلف در زمان تصدی شما بر نهاد های قانون گزاری و پستهای مختلف اجرائی در کشور ریخته شده است. شما و تمام دست اندرکارن نظام و آنان که حتی یک دوره در انتخابات از عوامل سطح پائین اجرائی صندوق های اخذ رای بوده اند به خوبی میدانید که احتمال تقلب و جابجائی آراء با وجود ناظران شورای نگهبان،نمایندگان فرماندار،عوامل صندوق، نماینده وزارت کشور و نمایندگان کاندیداها غیر ممکن است حتی آن هائی که در سال 88 ادعای تقلب کردند به این موضوع صحه گذاشتند.

آقای هاشمی نکند فراموش کرده اید که خود جنابعالی هم با همین انتخابات و به همین شکل وارد مجلس شده اید با این حضور و انتخاب مردم ، شما بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زدید و به ریاست مجلس مهم و حساس خبرگان رهبری برگزیده شدید. تا کنون روال همین بوده این جمله شما این انتخابات و این دولت را که برای تخریب آن دوستان شما از هیچ کوششی فروگزار نبودند زیر سوال نمیبرد ، بلکه کلیت انتخابات در این نظام مقدس را که الحق سالم ترین و مردمی ترین انتخابات در کلیه حکومت های حاکم در جهان میباشد را زیر سوال میبرد آقای هاشمی باید بگویم که جملات شما در این دوره باعث دلسردی نیروهای انقلاب نسبت به شما شده است هیچ جای شک نیست که شما زحمات فراوانی را برای این نظام کشیده اید و لازم نیست کسی این موضوع را جار بزند و یا دفتر و سایت شما دائم به این موضوع اشاره کند رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آیا جمله ای که در روز انتخابات عرض کردید را به مصلحت نظام میدانید؟ آیا ما باید باز هم شاهد اینگونه مواضع از سوی شما و دوستانتان باشیم سوال های بسیاری در اذهان ملت عزیز ایران هست که شما باید به آنها پاسخ دهید به نمایندگی از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر کشور که سنگین ترین هزینه ها را برای برقراری حکومت جمهوری اسلامی ایران پرداخته اند و دلسوزترین و وفادارترین افراد به نظام هستند  خواهشمند ام مواضع و نظرات خود را در مورد مسائل ذیل شفاف اعلام فرمائید گر چه اطرافیان شما مانع از پاسخ دادن شما خواهند شد لکن خواندن آنها هم خالی از لطف نیست .

الف: نظر شفافتان در خصوص انتخابات 88 و عوامل فتنه چیست آیا مواضع آقایان کروبی و میرحسین مورد تائید شماست؟
ب: در مورد مواضع و سیاست های فرزندانتان برای ملت چه پاسخی دارید آیا صحبت های ایشان مورد تائید شماست؟ تا کجا آنها مورد تائید شما هستند خط قرمز شما در حمایت از ایشان چیست؟
ج: علت عدم امضاء حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی که کاملا قانونی انتخاب و توسط شورای انقلاب فرهنگی تائید شده بود چیست؟
د: منظور شفاف خود در خصوص جمله اخیرتان در مورد انتخابات مجلس که در بالا به آن اشاره شد را بیان کنید.
بی شک پاسخ به سوالات بالا میتواند زوایای تاریک نظرات شما را نسبت به ادامه مسیر انقلاب روشن نماید و عدم پاسخوگی شما هم پاسخی واضح تر خواهد داشت.

والعاقبه للمتقین
حمید رضائی
رییس هیات  مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزارکشور(فرزند شهید)

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *