ولایت فقیه و حمایت از رهبر معظم انقلاب آرمان و ارزش شهداست

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت؛ حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار در معراج الشهدای تهران و در حاشیه تجدید پیمان با شهدای گمنام گفت:اینکه امروز از زیارت شهدا مغفول شده ایم و کمتر گرد این شمع های فروزان جمع میشویم یعنی از معنویت فاصله گرفتیم و دنیا ما را به خود مشغول کرده است. من قبلا نیز گفته بودم زیارت قبور و پیکر شهدا خودش راه گشاست و نباید از آن به سادگی عبور کرد لیکن خود ما هم که منتسب به شهید هستیم به سهولت درگیر روزمرگی شده ایم.

دکتر اسماعیلی ادامه داد: این شهدا ستارگان درخشانی هستند که در ظلمات اسارت در دنیای پر هیاهو و هوس، راه را به ما نشان میدهند و بدا به حال کسی که با وجود این عزیزان راه را پیدا نکند.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار ادامه داد: بی اخلاقی موجود در جامعه، شرایط بد اقتصادی و افزایش افسردگی های روانی همه ریشه در ضعف معنویت دارد و جامعه ای که از شهدای خود عبور کند به لجن زار مادیات اسیر خواهد شد و به تباهی کشیده میشود.

اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان کشور که بیت المال را به غارت بردند و موج سوارانی که با فیش های حقوقی موج سواری کردند و روان جامعه را به بازی گرفتند هر دو متهم به خیانت هستند و این خیانت ریشه در جدایی از آرمان شهدا دارد.

اسماعیلی افزود: ما به عنوان منتسبین به شهید به مسئولان عرض میکنیم ولایت فقیه و حمایت از رهبر معظم انقلاب آرمان و ارزش شهداست . لذا هر کس به ولی فقیه خدمت کند به شهیدان خدمت کرده است.

دکتر حسین اسماعیلی  خطاب به دولت یازدهم گفت: آمریکا دشمن بدعهدیست که سلامش بی طمع نیست و تمام آرمانش در مقابله با اسلام تعریف میشود لذا نمیتوان به شیطان بزرگ اعتماد کرد.

وی در پایان نیز با اشاره به قانون جامع ایثارگران نیز گفت: این قانون در صورت اجرا میتواند به برخی ایده آل های ایثارگری دست پیدا کند اما متاسفانه اجرای آن با معضلات جدی روبرو است برای مثال در برخی سازمان ها این قانون به صورت دلبخواهی انجام شده است که امری غیر عقلانیست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *