پیام نوروزی دبیر کل جمعیت

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الرَّضِیَّهُ الْمَرْضِیَّهُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْفَاضِلَهُ الزَّکِیَّهُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْحَوْرَاءُ الْإِنْسِیَّهُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

 

در این بهار که با فاطمیه گشته قرین                                          فقط نه یاس، لباس کبود کرده به تن
نسیم و سبزه و گل سوگوار فاطمه اند                                         که لاله های جهان داغدار فاطمه اند

با سلام و درود به پیشگاه امام عزیز روحی فداء و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی). عرض تسلیت و تعزیت دارم به مناسبت ایام شهادت پاره تن پیامبر اعظم (ص) و از خداوند متعال خواهانم که ما را در زمره بهترین عزادارن و پیروان حضرتش قرار دهد. تقارن این ایام با بهار طبیعت برای ما فرصت مقتنمی است تا ارادت خود را به این خانواده بیشتر نشان دهیم. قطعا بهار و نگار واقعیه ما اهل بیت عصمت و طهارت هستند و اگر زنده ایم و نفس میکشیم به عشق و ارادت این خاندان و امید به ظهور بهار حقیقی انسان هاست.
سال 1392 نیز به پایان رسید و یکسال دیگر را در کشور عزیزمان و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمودیم سال 92 پر بود از عزت آفرینی های ملت ایران در عرصه های مختلف. حضور بی مثال مردم عزیز در ابتدای سال و در انتخابات ریاست جمهوری از خاطراتی است که در حافظه تاریخی این ملت باقی ماند و این حضور با شور و شعور مثال زدنی در پایان سال و در راهپیمایی22 بهمن تکمیل شد تا سالی باشد پر از سرافکندگی و خاری برای دشمنان نظام.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در پنجمین سال فعالیت خود سالی پرکار و با نشاط را تجربه نمود. افتتاح 4 دفتر استانی در بوشهر، همدان، ایلام و کردستان دامنه فعالیت جمعیت را در کشور گسترده تر نمود تا به فضل الهی به اهداف از پیش تعیین شده خود نزدیک تر شویم و بتوانیم تاثیرگزاری فرزندان شهدا را بر وقایع کشور بیشتر نماییم. عمق بخشیدن به فعالیت ها و حرکت جمعیت، در سال 92 سرلوحه کار بود. برگزاری اولین نشست تخصصی دبیران کل تشکل های شاهد و ایثارگر و فرزندان شهدای تاثیرگزار کشور، در راستای هم افزایی، همکاری و ارتباط موثر هرچه بیشتر فرزندان شهدای کشور با یکدیگر، برگ زرینی بود در اقدامات  جمعیت که انشاالله آثار و برکات آن را در سال 93 خواهیم دید. دیدار با مسئولین بلند پایه کشور با هدف انتقال تجربیات این عزیزان به فرزندان شهدا همچنین تلاش مثال زدنی در گسترش و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور از فعالیت های قابل ذکر سال 92 بود.
در سال 92 رسالت ارزشی خود را برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پدران شهیدمان است را با همت بالا و سعی بسیار پیگیری نمودیم و هرکجا که احساس کردیم به منافع و عزت و شرف این ملت ذره ای جفا شد، با قاطعیت و طبق قانون اساسی کشور به موضوع ورود پیدا کرده و تذکرات لازم را به سمع مسئولان نظام رساندیم.رصد وقایع کشور و حفظ هوشمندی و بصیرت در ذل اطاعت محض از اوامر ولی امر خود، حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) را بیشتر و جدی تر از گذشته پیگیری نموده و سعی بر آن داشتیم تا فرزندان شهدا همچنان به عنوان متعهد و متخصص ترین افراد جامعه شناخته شوند.
جا دارد از کلیه همکاران عزیز در جمعیت که با اخلاص و زحمت شبانه روزی خود، در این راه مقدس گام برمیدارند کمال تشکر را نموده و برای همه این بزرگواران آرزوی سلامتی و موفقیت نمایم.
اینجانب به نیابت از همه فرزندان شهدا فرارسیدن ایام نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانی های عزیز در سراسر جهان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی بهترین ها برای مردم عزیز کشورم در سال 93 را دارم و امیدوارم سال جدید سالی پر از نشاط و امید برای کشور باشد و با تلاش و درایت مسئولان دلسوز و دولت محترم مشکلات اقتصادی از این کشور رخت بسته و عدالت، و عزت اسلامی فراگیر گردد. به امید آن روز انشا الله

با آرزوی توفیق الهی
مجید رضایی
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *