افزایش منابع مالی جهت پشتبانی از برنامه های فرهنگی جمعیت

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت؛ حسین کشاورزیان عضو هیات مدیر و معاون پشتیبانی و توسعه منابع مالی در مصاحبه با خبرنگار همسو به بیان مطالبی در خصوص افزایش منابع مالی جهت پشتیبانی از برنامه های فرهنگی جمعیت پرداخت.

ایشان در ابتدا گفت: انقلاب اسلامی نمونه ی بارز و بی سابقه در تاریخ معاصر جهان است و به مثابه ی الگویی مناسب برای پیشرفت مادی و معنوی تلقی می شود.امروز فرزندان شاهد میتوانند با توجه به مدارج بالای علمی که کسب کرده اند و با همان روحیه ی پدرانشان در عرصه ی مدیریت کلان برای تحقق گفتمان های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام های موثری بردارند.

کشاورزیان در ادامه خاطر نشان کرد: پشتیبانی در سازمانها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که  شریانهای حیاتی این سازمانها با حمایت ها و تامین های این واحد زنده خواهد ماند.

در پایان وی افزود:  در جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار این معاونت یکی از معاونت های تاثیر گذار در تمامی برنامه ها می باشد که با تامین منابع مادی آنها شرایط را برای مناسب برگزار شدن برنامه ها، همایش ها و جلسات فراهم می نماید و با برنامه ریزی های مالی روند کاری جمعیت را به سمت جلو هدایت می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *