انقلاب اسلامی ، انقلابی جهانی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که عصر دیروز یکشنبه 18 بهمن در تالار دنیای امید برگزار شد.

در جمع مدیران و کارکنان و جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار بر هوشیاری مدیران جمعیت با توجه به انتخابات مهم و حساس هفتم اسفندماه1394، تاکید کرد و افزود: امروز مسیر حرکتی جمعیت، در مرحله بسیار حساسی قرار دارد و همه مدیران جمعیت اگر با روحیه مخلصانه و بی ادعای خویش که سالها برای شکوفایی این نهاد مردمی تلاش کردند، این برهه حساس یعنی انتخابات را جدی بگیرند از این مرحله حساس به خوبی عبور خواهیم کرد باید متذکر شوم که پنج ماه آینده روزهای بسیارسختی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران با تلاش بیشتر با انگیزه و تفکر بهتر و مدیریت قوی تر باید در این برهه حساس تلاش کنند تا این برهه نیز به نحو احسن طی شود، گفت: با توجه به انتخاباتی که در پیش داریم  بنده شخصا به برخی از حوزه های جمعیت گزارش هایی را دادم که مدیران به این مسائل بیشتر توجه کنند اگر مدیریت جهادی امروز اتفاق نیفتد احتمال و بیم آن هست که از اهداف خود عقب بمانیم و من درخواست می کنم از همه مدیران که در جهت مسئولیت هایی که عهده دار هستند، بیشتر تلاش کنند.

وی اظهار داشت: مسئله فرهنگ مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی بود که امروزه فرهنگ اسلامی، آداب و تفکرات اسلامی به جهان صادر شده است و همچنان در حال صادر شدن است و شرکت در مراسم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، یک شعار فرهنگی مهم است که در حوزه رسانه به مردم آزادی خواه جهان مخابره شده است و پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه حساس امروز جهان مرهون مجاهدتها و ایثارگری های نیروهای مردمی وطن دوست و آزادی خواه بوده است که با روشنگری ها و ایثارگری های خودشان آرمانهای انقلاب را بیان کردند و اما امروز شاهد انقلابی مستقل و سرزمینی مقدس و به دور از سلطه بیگانگان هستیم چراکه در خفقان رژیم گذشته ایستادگی کردن فقط کار شهدا و مردان خدا بوده است.

اسماعیلی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب نور بود که درخشش همه تاریکی ها و ظلم های جهان را روشن کرد انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود  که با روشنگری ها و آزادی خواهی ها با محوریت اسلام بر قلب های مردم اثر گذاشت و این انقلاب به ثمر رسید. همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی مسئله فرهنگ مسلئه حائز اهمیتی بوده و در کنار مشکلات معیشتی و سیاسی و اقتصادی چیزی که در انقلاب اسلامی افتاده است و در الویت اول قرار داشته مسئله فرهنگ است.

دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار تصریح کرد: مجموعه جمعیت فرزندان شاهد که مدیران آن در حوزه های سیاسی، رسانه، ورزشی و اجتماعی و غیره مشغول هستند همه و همه باید در جهت گسترش فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی و اسلام باشد. اگر لبخندی بر لبانمان هست و اگر امروز در عرصه بین المللی عزت و آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هست از برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت و ایثارگری نیروهای مردمی انقلابی است و نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یک واجب اسلامی است که در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن از سوی ملت برای جهانیان تداعی می شود.

ایشان در ادامه افزود: مسئله انتخابات دوره دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری است که هفتم اسفند ماه شاهد برگزاری این دو انتخابات مهم و سر نوشت ساز خواهیم بود باید یادآور توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم زیرا هنوز این انتخابات به مرحله تبلیغات نرسیده، هجمه و دشمنی های داخلی و خارجی شروع شده است و مجموعه فرزندان شاهد نیز وظیفه مهمی دارد که باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برنامه های خود را اجرایی کند.

وی گفت: باید بگویم جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در بحث جریانات سیاسی از حوزه اصولگرایی حمایت خواهد کرد و کاندیدها و نفرات اصلحی که در حوزه اصولگرا هستند از سوی این جمعیت حمایت خواهند شد. به همین منظور جمعیت فرزندان شاهد در حوزه اصولگرایان برنامه ریزی هایی داشته است  که عملیاتی خواهد کرد.

مهمترین وظیفه ای که جمعیت فرزندان شاهد دارد مسئله نفوذ است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارد و ما باید هوشیار باشیم که نفوذی در دو مجلس مهم کشور اتفاق نیفتد و همه مدیران فرهنگی و رسانه ای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و ورزشی جمعیت باید تاکیدات مقام معظم رهبری را محوریت فعالیت های خود قرار دهند.

وی در پایان مراسم از خانواده های مدیران جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به دلیل همراهی  دلسوزانه آنها تشکر و قدردانی کرد و افزود: من از همه شما خانواده های ایمانی تشکر می کنم ان شاء الله اجر همه با شهدا باشد و جمعیت هر چه دارد از دعای خیر شما خانواده های محترم است که دعای خیر شما مسیر های سخت را هموار خواهد کرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *