بازدید دبیرکل و خبرنگاران جمعیت از روزنامه همشهری

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ صبح امروز دبیر کل و جمعی از مدیران رسانه ای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به مناسبت روز خبرنگار از دفتر مرکزی روزنامه همشهری بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار دبیر سرویس فرهنگ و اندیشه همشهری ضمن خیر مقدم به اعضای روابط عمومی جمعیت به ارائه گزارش در خصوص شرح فعالیت ها و روال روزنامه نگاری در دفتر روزنامه همشهری پرداخت.

در حاشیه این دیدار اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگار همسو گفت : همواره قشر زحمت کش خبرنگار در راستای روشنگری در جامعه بر آمده اند و با تلاش های بی وقفه خود وجهه های تاریک وقایع را روشن و تبیین میکنند.

خبرنگاران در دوران دفاع مقدس هم نقشی ارزنده داشتند چرا که نبود آنها با عدم آگاهی جامعه و جهانیان از مظلومیت ها و ایثار ها همراه شده و اتفاقات و جریان های انسان ساز در جبهه های نبرد برای همیشه پنهان میماند.

وی در ادامه از تمامی تلاش های صورت گرفته در مجموعه روزنامه همشهری تقدیر و تشکر کرد و فعالیت های انجام شده را ارزنده خواند.

در ادامه این دیدار اعضای روابط عمومی از روزنامه همشهری بازدید به عمل آوردند و به منظور افزایش همکاری ها و تعاملات در زمینه خبر رسانی مذاکراتی انجام دادند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *