برج میلاد تهران باید مورد استفاده همه شهروندان قرار گیرد

فرزاد هوشیارمدیر عامل برج میلاد که در دیدار با دبیر کل  ومدیران جمعیت فرزندان شاهد وایثارگر سخن می گفت با اشاره به رویکردهای جدید مدیریت برج خواستار اجرای برنامه های مردمی در این مکان شد.

مهندس هوشیار با تاکید بر اینکه نگرش ورویکرد مدیریت برج میلاد به سمت بهره وری واستفاده حداکثری شهروندان تهران از امکانات و توانمندیهای برج میلاد است گفت: با توجه به شناختی که از پتانسیل های جمعیت فرزندان شاهد وایثارگرداریم، امیدواریم امسال این جمعیت برنامه هایی را اجرا کند که همه علاقمندان بتوانند در قالب آن از امکانات برج میلاد در جهت  ترویج وارتقاء ارزش ها بهره ببرند.

وی  افزود: در حوزه سیاستگذاری فرهنگی، برج میلاد تهران باید به جایگاه واقعی خود که تاثیر گذاری برعموم جامعه است برسد وتلاشهای صورت گرفته در این راستاست که بتوانیم از طریق آن اهداف وشعارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را ترویج ،تبلیغ وتثبیت نمائیم.

در این دیدارحسین اسماعیلی  دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با اشاره به تاثیرگذاری  این برج در زمینه های اجتماعی گفت: معماری اسلامی- ایرانی برج میلاد می تواند به تقویت همبستگی بین شهروندان در مرحله اول، ودر حوزه وسیع تر اجتماع یعنی عموم مردم کمک نماید.

وی با اشاره به برنامه ریزیهای جمعیت جهت اجرای برنامه های مشترک با مدیریت برج میلاد در سال جدید، تنوع بخشی به فعالیت های فرهنگی در جهت نیاز مخاطبان را از مهمترین این برنامه ها دانست وابراز امیدواری کردکه امسال بتوانیم با اجرای برنامه های متنوع شاهد مشارکت گسترده مردم برای حضور در برنامه های  این برج باشیم.

در پایان این دیدار مقرر گردید که همکاریهای طرفین در بخشهای روابط عمومی- فرهنگی واجتماعیی در قالب امضاء تفاهم نامه ای افزایش یابد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *