تبعیت محض از مقام معظم رهبری ضامن سلامت انتخابات پیش رو

ملت ایران با تبعیت محض از رهبر معظم رهبری امام خامنه ای گفت : شرط پیروزی در ابتدای انقلاب و ضامن سلامت آن پس از انقلاب فقط و فقط تبعیت از مقام معظم رهبری امام خامنه ای است.
وی در ادامه افزود : برای هر ایرانی وظیفه است که با پایبندی به  اصول و ارزشها  ؛ در انتخابات شرکت نماید ؛ چرا که انتخابات در هر کشوری دستاورد آن کشور به حساب می آید و انتخابات پیش رو مهمترین دستاورد انقلاب و کشور عزیزمان ایران است.
رئیس دیپلماسی رسانه ای کشور با ابراز امیدواری از انتخاباتی پرشور و محکم با تبعیت از ولایت فقیه گفت: امیدوارم شاهد صحنه هایی پر افتخار در کشورمان باشیم و نشان دهیم که حتی با وجود تفاوت دیدگاهایی که داریم پای وطن و آرمانهایمان خواهیم ایستاد.
وی در پایان در پاسخ به سوال  خبرنگار همسو در خصوص امام موسی صدر گفت: سفارت ایران در لیبی دائما با مقامات لیبی در تماس هستند؛ قبل از سقوط قزافی اخباری در مورد سلامت امام موسی صدر دریافت کردیم  که این اخبار از صحت لازم برخوردار نبود.
پس از اینکه مردم اداره کشور را به دست گرفتند اخبار جدیدی مطرح شد و ما بلافاصله اخبار را پی گیری کرده و از طریق دولت لبنان نیز پی گیر هستیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *