جایگاه فعلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قابل قبول نیست

سردار جزایری با حضور در غرفه جمعیت فرزندان شهدا و ایثار گر نو اندیش خدمتگذار گفت: جایگاه فعلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با وجود همه تلاش هایی که طی سالیان گذشته در زمینه نشر ارزش های دفاع مقدس صورت گرفته مطلوب نیست و معتقدیم به صورت مضاعفی باید این عرصه تقویت شود.
وی ادامه داد: تقویت بیناد حفظ آثار وواحدهای این سازمان در استان ها در دستور کار قرار دارد و از این طریق امیدواریم ارش های دفاع مقدس بیش از گذشته در جامعه و خارج از مرزهای کشور گسترش یابد.
این مقام ارشد نظامی خاطر نشان کرد: با تغییر مدیریت در سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و برنامه ریزی های صورت گرفته چ=شم انتظار تحولات بزرگ در این سازمان هستیم.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طی برنامه ریزی هایی که برای بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده از توان و تخصص سازمان ها و انجمن هایی است که با محوریت دفاع مقدس فعالیت می کنند چرا که ما بر این باوریم یه سازمان و یک بنیاد به تنهایی نمی تواند در این عرصه فعالیت کند.
وی بیان داشت: بنیاد حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس باید به نحوی عمل کند که شایسته موضوع دفاع مقدس است.ما باید تلاش کنیم تا سازمان هایی جدید پا به عرصه بگذارند و در این زمینه همراه بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس شوند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *