حفظ اتحاد و بالابردن مشارکت در انتخابات،توطئه دشمنان را خنثی میکند

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت؛ صبح امروز به مناسبت سال نوروزی، دکتر اسماعیلی دبیرکل جمعیت به همراه جمعی از مدیران و معاونین با دکتر دنیا مالی عضو و رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تهران در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار دبیرکل با احمد دنیا مالی

در طی این دیدار دکتر اسماعیلی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایشان، این عید فرخنده را خدمت وی تبریک عرض نمود و شرح مختصری  در خصوص  اهداف جمعیت در سال جاری ارائه کرد.

همچنین در ادامه ی این دیدار  دکتر دنیا مالی اول سال نو را خدمت دبیرکل محترم جمعیت و تمامی اعضاء تبریک عرض نمود و شعار سال جدید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را یادآور شدو گفت: معیشت مردم باید با رونق تولید داخلی و اشتغال جوانها حل شود.

دیدار دبیرکل با احمد دنیا مالی

وی از خدمات مدیریت شهری دکتر قالیباف و شورای شهر فعلی در تهران تمجید کرد و خاطر نشان کرد:  آنهایی که ساکن تهران نیستند و سالی یکبار به تهران می آیند، بهتر تغییرات را درک کرده و تحولات زیادی هم در  شهر تهران اتفاق افتاده و واقعا تهران قبل از مدیریت فعلی و حال امروز باهم فرق میکند و الحق در  تمامی حوزه ها تغییرات و خدمات زیادی انجام شده است.

ایشان همچنین در خصوص  مشکل فعلی شهر تهران و اولویت کاری در آینده را در سطح فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانست و تاکید نمود که برای آنها بایستی برنامه ریزی شود.

در پایان این دیدار دنیا مالی به فعالیت های دشمن برای براندازی نظام اشاره نمود و افزود: با وجود تدابیر رهبر انقلاب و درک بالای مردم ما، هرگز دشمنان نمیتوانند لطمه ای به ملت ما وارد نمایند و به حمدالله بایستی با حفظ اتحاد و بالا بردن مشارکت در انتخابات، توطئه دشمنان خنثی شود و نقش جمعیت ما در بالابردن مشارکت مردم بسیار موثر است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *