حمایت مردم ایران از تفکر انقلاب اسلامیست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت؛ رضا شکور دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان قزوین امروز 21اسفند 94 در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه شهر محمدیه به مناسبت روز شهید و تاسیس بنیادشهید انقلاب اسلامی  در زمینه رویش انقلاب و مقایسه انقلاب اسلامی ایران با زمان حضرت پیامبر اکرم (ص) گفت .
آنچه که انقلاب ما را در مراحل بعد از تثبیت، از انقلاب پیغمبر (ص) جدا می‌کند، این است که آن مردم با رحلت پیغمبر (ص) دریک امتحان بزرگ، مردود شده و شکست خوردند و در امر جانشینی پیغمبر (ص) بخاطر کینه جاهلیت که هنوز در دل آنها مانده بود، علی (ع) را کنار گذاشتند و از حرف پیغمبر عدول کرده و بنای تفرقه و اختلاف را پایه‌گذاری کردند، امّا مردم ما بعد از رحلت امام نه تنها از ولایت امر عدول نکردند، بلکه همه به ولایت فقیه و هدایت ها و رهبری آن روی آورده و فریب تبلیغات بیگانگان مبنی برشکست انقلاب با رحلت امام، را نخوردند و از این مرحله پیروز بیرون آمدند .مردم ایران با گذشت 1400سال به اسلام وپیغمبراکرم (ص) معتقدتر هستند تا مردم آن زمان که به طور مستقیم با آن حضرت در ارتباط بودند واز زبان شخص پیغمبرمطالب را میشنیدند..
این یعنی بصیرت دینی مردم ایران.. همچنین ایشان عنوان کرد مردم ایران بدهکار هیچ شخص ، جناح وگروهی نیست واز تفکری حمایت میکند که در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش کند ودر پویایی وپیشرفت همه جانبه کشور ایران قدم برداروهمچنین گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه باشد .

دبیرجمعیت فرزندان شاهد خواستار توجه به معیشت ومشکلات شغلی آهاد جامعه شد.ده و بنای تفرقه و اختلاف را پایه‌گذاری کردند، امّا مردم ما بعد از رحلت امام نه تنها از ولایت امر عدول نکردند، بلکه همه به ولایت فقیه و هدایت ها و رهبری آن روی آورده و فریب تبلیغات بیگانگان مبنی برشکست انقلاب با رحلت امام، را نخوردند و از این مرحله پیروز بیرون آمدند .مردم ایران با گذشت 1400سال به اسلام وپیغمبراکرم (ص) معتقدترهستند تا مردم آن زمان که به طور مستقیم با آن حضرت در ارتباط بودند واز زبان شخص پیغمبرمطالب را میشنیدند..
این یعنی بصیرت دینی مردم ایران.. همچنین ایشان عنوان کرد مردم ایران بدهکار هیچ شخص ، جناح وگروهی نیست واز تفکری حمایت میکند که در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش کند ودر پویایی وپیشرفت همه جانبه کشور ایران قدم برداروهمچنین گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه باشد . دبیرجمعیت فرزندان شاهد خواستار توجه به معیشت ومشکلات شغلی آهاد جامعه شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *