دلتنگ پدر سینمای ارزشی کشورمان”فرجه الله سلحشور”

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ امروز یکشنبه 9 اسفند ماه صحن امام زادگان حمیده خاتون و جعفر بدرقه گاه مرد بزرگی از سینمای ارزشی کشورمان بود.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حبیب ایل‌ بیگی، سردار نقدی، حسین پارسایی، علیرضا تابش، جمال شورجه، محمدحسین نیرومند (رییس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس)، جواد جباری (مدیرعامل بنیاد روایت)، محسن مومنی (رییس حوزه هنری)، محمد خزاعی (دبیر جشنواره فیلم مقاومت)، محمد حمزه‌زاده (مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی سوره)، حمید رسایی (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)، حجت االه ایوبی، مصظفی زمانی، رحمان سیفی آزاد، سردار نقدی حضور پیدا کرده‌اند.

سردار نقدی در حاشیهٔ این مراسم به خبرنگاران گفت: زنده یاد سلحشور از جمله هنرمندانی بود که پایبندی بسیار زیادی به ارزش های انقلاب اسلامی داشت و همواره تلاش می‌کرد تا در صداقت کامل به بیان واقعیات تاریخی بپردازد. او هنرمند ارزشمندی بود هر چند مسئولان در این مورد قدر نا‌شناسی کردند.

 

و ایشان در ادمه فرمود: هنگامی به ایشان مصیبتی وارد می‌آید، ندا می‌دهند: همانا ما از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم.

همچنان مرکز تولیدات رسانه ای جمعیت فرزندان شاهد در رابطه با این ضایعه تاسف بار بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر میباشد:

دوباره در هیاهوی هزارتوی سینما سراغ از یک نام انقلابی گرفتیم غربتش جانمان را افسرد. تازه می‌خواستیم با عصای موسایش جان تازه‌ای به قاب تصویر بدهد و مانند یوسفش، تمام مرزهای جغرافیایی را در نوردد، ولی افسوس که چشم باز کردیم و دیدیم شاخه گل معطری از بوستان سینمای انقلاب، میل مصاحبت با همرزمان معراج نشینش را کرده و جای خالیش در این بوستان دل انگیز به چشم می‌آید و باید پیراهن سیاه به تن کنیم برای حضور در تشییع پیکرش

حاج فرج الله عزیز!

خیالی نیست اگر بعضی‌ها طعنه به روح لطیفت زدند، مهم این است که تو اکنون پیش ارباب بی‌کفنت آرام گرفته‌ای و مثل روزهای این دنیایت، ذکر یا حسین روی لب داری و لبخند قدسیش را به جان می‌نوشی و حالا آه حسرت جوان‌های این سرزمین و پیام پراحساس ولی امر مسلمین والا‌ترین مرهم هستند برای این ضایعه عظیم… شجاع مرد مردان آنجلس! بزرگ مرد یوسف پیامبر! سفرت بخیر. یادت جاودان.

سلام ما را به آقا مرتضی آوینی برسان…»

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *