دیدار دبیر کل و اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با خانواده شهید تهرانی مقدم

در این دیدار که با حضور  دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد ، حمید رضایی رئیس هیئت مدیره و تعدادی از اعضای جمعیت صورت گرفت  ؛ حسین اسماعیلی با سردار محمدی تهرانی مقدم برادر شهید تهرانی مقدم به گفتگو پرداخت.
سردار محمدی تهرانی مقدم ، ضمن خوش آمد گویی به اعضای جمعیت به معرفی شخصیت والای این شهید بزرگ و تبیین صفات اخلاقی و اجتماعی  این دانشمند شهید  پرداخته  وبرجسته ترین ویژگی این شهید را، اخلاص و اطاعت محض از ولایت فقیه  و خدمت به مردم نامید.
سردار تهرانی  مقدم  با معرفی موسسه فرهنگی شهدای غدیر ، هدف از ایجاد این موسسه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد وبر لزوم ادامه دادن راه و منش شهدا ی غدیر در سالهای پس از جنگ و در حال حاضر تاکید کرد.
در ادامه این دیدارعلی تهرانی مقدم ، برادر زاده شهید مقدم و مدیر مسئول موسسه صبح صادق ؛ به معرفی این موسسه پرداخته و خواستار همکاری و تعامل ویژه در زمینه های مختلف با جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شد و تفاهم نا مه ای میان جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر و این ماهنامه به امضا رسید.
حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار نیز دراین دیدار به معرفی این جمعیت پرداخت و تصریح کرد: این فرهنگ غنی و مقدس باید توسط متعلقین به شهدا که همان خانواده شهدا هستند به جامعه بخصوص نسل جوان، معرفی گردد و در این راستا اگر تشکل ها همسو و همگام با یکدیگر باشند ؛ نتیجه مطلوب که همان ایجاد فضای فرهنگ ایثارگری در جامعه است تحقق خواهد یافت.
در پایان حمید رضایی، رئیس هیئت مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با اشاره به فضای فعلی جامعه  و تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر تشکل های ایثارگری و هدایت و تاثیر گزاری  فرهنگ ایثارگری به عموم جامعه ؛ به فعالیت فراجناحی این جمعیت  وبه لزوم مستقل بودن وعدم وابستگی این تشکل ها پرداخت.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *