سنت های الهی در جبهه ها باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر قدرت های جهانی بود

دبیر کل جمعیت در سخنان خود با اشاره به تقدیم 5400 شهید در استان و نجابت و بزرگی مردم کردستان را بدلیل اهتمام ویژه به رعایت فرهنگ اسلامی و ولایت پذیری  دانست.
وی  افزود: امروزه برای رفع مشکلات اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی  باید فرهنگ دفاع مقدس و جبهه ها که همان فرهنگ  ایثار ، فداکاری ، صداقت و راستگویی است را برقرار کنیم .
اسماعیلی گفت: :در جبهه ها آنچه باعث موفقیت ما با امکانات بسیار محدود در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت ها شد سنت های الهی بود . اجرای سنت های الهی در جبهه ها باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر قدرت های جهانی بود و امروز این فرهنگ می تواند ما را در برابر مشکلات اقتصادی و فرهنگی پیروز کند.
وی در ادامه افزود: با انسجام و وحدت و با تکیه بر مشترکات موجود به ایثارگری یکی از این مشترکات می باشد ، باید دست در دست یکدیگر مشکلات کشور را حل نماییم و به تمامی مردم عزیز خدمت رسانی نماییم .

در پایان اسماعیلی اشاره کرد :امروز وظیفه تمامی جوانان و آحاد مردم پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ نظام  و حمایت از مدیران و دستگاهی های اجرایی کشور می باشد و وظیفه مسئولین ما آن است که با کار خود اثبات نمایند در نظامی که در راس حکومت آن  مرجعیت عالیقدر و ولایت فقیه می باشد می توان بهترین اقتصاد، فرهنگ ، علم ، فناوری و امنیت را داشت .

قایل ذکر است در ابتدای این همایش جمعی از فرزندان شهدای تاثیر گزار استان به بیان دیدگاه ها و معضلات استان پرداختند و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان و ریاست سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به دبیرکل خیرمقدم گفتند .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *