شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، دکتر حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت به مناسبت روز جهانی قدس ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به شرح زیر می باشد:

«نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم‌الله قدس از تدابیر ماندگار و جهانی امام راحل (ره) بود که توانست در جهان اسلاممزین شود و سبب ماندگاری هر ساله نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایت کوردلانه رژیم غاصب صهیونیستی درسطح مجامع بشری شده است.

مقاومت مردم فلسطین در این سال‌ها علی‌الخصوص در سال گذشته نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است و طبق بیاناترهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در خصوص محو شدن اسرائیل در آینده‌ای نه چندان دور رقم خواهد خورد.

همچنین دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب سبب شده نه تنها چهره مظلوم و بیدار فلسطین در سطح جهان پایدارتر بماند بلکه باعث روشنشدن دسیسه‌های رژیم سفاک صهیونیست بر همگان هم شد.

در حقیقت شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادنندای هیهات من الذله و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می‌رساند کهاسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود.

بی شک تمامی اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه مانند به شهادت رساندن دو تن از روحانیون در حرم رضوی و یا حوادثتروریستی در کشور افغانستان از اتاق فکر و کنترل این رژیم غاصب بر می‌خیزد.

اینک جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن گرامیداشت یوم‌الله قدس اعلام می‌دارد علاوه بر حضور همه‌جانبه خود درعرصه جهاد تبیین و روشنگری دسیسه‌های این رژیم سفاک در تمام برنامه‌های خود، امت واحده اسلامی در سراسر جهان را به حضوردر راهپیمایی روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دعوت می‌کند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *