قابل توجه کسبه فعال در زمینه عرضه انواع گوشت های گرم

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت به نقل از روابط عمومی مجتمع تجاری امین قم؛ مدیریت مجتمع تجاری امین اعلام کرد با توجه به نزدیک شدن زمان افتتاح “فروشگاه هایپر مواد غذایی مجتمع ”   ۸۰۰ متر از فضای فروشگاهی هایپر مارکت امین به عرضه انواع گوشت اختصاص یافته است که این مجتمع در نظر دارد این فضا را بصورت غرفه‌های ۵۰ و ۱۰۰ متری  به فروش رساند .

علیرضا خوشرفتار قمی در بیان مزیت های این طرح  به چند نکته اشاره نمود و گفت: اولا مشتری دائم برای تهیه انواع گوشت در هایپرمارکت ها وجود داشته باشد. ثانیا روزانه مجتمع تجاری امین با صاحبان غرفه حتی در صورتی که مشتریان محترم از طریق کارت اعتباری مخصوص این مجتمع اقدام به خرید اقساطی نموده باشند، تسویه نقدی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اولویت کاری در این مجتمع خاطر نشان کرد: احترام به مشتری، ملاک عمل در انتخاب  توانایی و حُسن  شهرت افراد میباشد.

در پایان ایشان با اشاره به اولویت سهام داران در انجام کلیه امور هایپر مجتمع تجاری امین از کلیه سهامدارانی که رغبت جهت فعالیت در این موضوع را دارند، دعوت نمودند تا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به دفتر شرکت پردیس افق با مدیریت دکتر اناری ویا به دفتر املاک مجتمع تجاری امین قم مراجعه نموده وفرم مربوطه را تکمیل نمایند.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *