لاهیجان پتانسیل تجمیع عرصه های کشاورزی و توریستی را دارد.

به گزارش روابط عمومی وامور ارتباطات جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر طی سفری به استان گیلان از مجموعه های جمعیت مستقر در استان گیلان و شهر لاهیجان بازدید کرد.

 

در این سفر علاوه بر بازدید از دفاتر استانی جمعیت جلسه ای با حضور جواد نجار تمیز کار عضو شورای شهر لاهیجان برگزار گردید.
در این جلسه پتانسیل های شهر لاهیجان جهت جذب گردشگران داخلی و امکانات موجود شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است گفت: باید امکانات بالقوه ی شهرستان در این راستا فعال گردد  چرا که اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور از بحران اقتصادی و تحریم های صورت گرفته علیه کشور عزیزمان ایران است.

 

وی با تاکید بر اشتغال زایی در حوزه ی گردشگری خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورها بیشترین درآمد خود را از صنعت توریسم به دست می آورند و لاهیجان از محدود شهرهای توریستی به حساب می آید که هم از لحاظ جاذبه های طبیعی و هم از لحاظ جاذبه های تاریخی پتانسیل جذب گردشگر را داراست.

 

حسین اسماعیلی با تاکید بر اینکه لاهیجان به لحاظ جغرافیایی یکی از بکر ترین شهرهای کشورمان است افزود: برنامه ریزی دقیق میتوان از پتانسیل های خدادادی این شهر نهایت استفاده را کرد.

 

دبیرکل جمعیت شاخصه مهم لاهیجان را پتانسیل تجمیع کشاورزی و گردشگری دانست وگفت : امیدواریم در آینده نزدیک با فعالتر شدن همه بخشهای حوزه گردشگری و همکاری مسئولین محترم شهری شاهد تحول اقتصادی موثری در شهر لاهیجان باشیم.

 

در ادامه این دیدار جواد نجار تمیز کار از اعضای شورای شهر لاهیجان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از فالیت های جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به موضوع انتخابات اشاره کرده و نقش شوراها در توسعه ی شهری را مورد تاکید قرار دادند.

 

عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه  لاهیجان شهری برای همه ایرانیان هست افزود: میهمان نوازی مردم شریف لاهیجان زبانزد عام و خاص است و امروز در تلاش هستیم که از تمام ظرفیت های موجود در راستای ارتقای اقتصادی شهروندان استفاده نمائیم.

 

در پایان این نشست جواد نجار تمیز کار رویکرد های علمی توام با مشارکت را از ویژگی های پروژه های شهرستان لاهیجان دانست که بی شک این نگاه منافع همه گروه ها اعم از سرمایه گذاران مسافران و مردم محلی را در پی خواهد داشت .

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *