نشست صمیمانه اسماعیلی دبیرکل جمعیت با دبیران استان های سراسر کشور در استانداری قزوین

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت؛ در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین بهرامی معاون امور استان ها ضمن خیرمقدم به دبیران استانی به ارائه گزارشی از روند فعالیت استان ها پرداخت و در ادامه دبیران استان ها به بیان فعالیت های خویش و مشکلات و موانع در استان های خویش پرداختند.

نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل  .

درادامه این نشست اسماعیلی گفت: همه به اسلام بدهکاریم و در مقابل جامعه و هدفمان مسئولیت داریم و در این راستا تکلیفی هم نسبت به این فرهنگ ایثار و شهادت داریم و بر اساس این تکلیف مسیر روبروی خود را می بینیم و تشکل و جمعیتی را تشکیل می دهیم که همگی به یک اندازه تلاش کرده تا اولا حول یک محور با یک تفکر رشد پیدا کنیم تا به جایگاهی برسیم که به تفکرات خود جامه ی عمل بپوشانیم.

نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل

وی در ادامه افزود: متاسفانه امروزه مسیر دستگاههای اجرایی در حال فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است ولی در اصل در این نظام مشکلی وجود ندارد،  ما اگر می خواهیم مشکلات بر طرف شود باید دستگاههای اجرایی و سازمانهایی که در این راستا فعالیت می کنند را به دست افراد دغدغه مند بسپاریم و کادر سازی انجام داده  و افراد لایق را مستقر کنیم و کار را شروع کرده  تا به نتیجه مطلوب خود برسیم و برای رسیدن به هدف خود جمعیت باید جایگاهش را در جامعه پیدا کند ودر همین امر رشد کند و شناخته شود، باید ظرفیتهای موجود را با ظرفیتهای خود بسنجیم و هر نقصی که وجود دارد را جبران کنیم.

نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل

اسماعیلی خاطر نشان کرد: هدف از این نشست ها ارتباط گیری بین استانها است و اینکه تعامل بین دفاتر استانها برقرار شود و تجربیات رابه یکدیگر انتقال دهید.

ایشان همچنین گفت : نشست ها دو منظور دارد.یکی اینکه ارتباط گیری بین استانها است  و مورد دیگر خود استان برگزار کننده نشست است که برنامه به نحو احسن برگزار شود .

در پایان این نشست حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت طی احکام جداگانه اقای قبادی را به سمت دبیر استان کرمانشاه و اقای آقاخانی را به سمت دبیر استان اردبیل منصوب و حکم مسئولیت رضا شکور دبیر استان قزوین را تمدید نمود .

نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل

نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل

 نشست دبیران استانی در استان قزوین با دبیرکل

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *