بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در محکومیت هتک حرمت مرقد حضرت زینب(س)

اقدامات تروریستی  در چند روز گذشته نشان از عزم جدی مداخله جویان خارجی در اوضاع حساس سوریه دارد.
ترور شیخ عباس لحام امام جماعت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه(س) یکی از اتفاقات تلخ روزهای گذشته سوریه است که به روشنی می توان دست های خارجی و دخالت وهابیون را در آن دید. به گزارش برخی از سایت ها و خبرگزاری‌ها  ددمنشی وهابیون به حدی رسیده است که اعلام کرده‌اند در صدد انفجار حرم حضرت رقیه (س)هستند و با ایجاد رعب و وحشت باعث به هم خوردن  امنیت حرم امن دخت گرامی امام حسین شده‌اند.این روزها در سوریه شاید امن ترین نقطه شهر ،حرم شریف حضرت زینب (س) است و توطئه گران وهابی در صدد هستند با ناامن کردن اماکن مذهبی شیعیان رنگ و بوی مذهبی را به اختلافات سوریه بدهند.

ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)در پیام هایی که به مناسبت های گوناگون بویژه در پیام خود به حجاج اتحاد را رمز پیروزی امت اسلامی دانسته و بارها تذکر داده‌اند که مسلمین خطر نفاق را که بوسیله دستهای خارجی در حال اشاعه است ،جدی بگیرند.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار حملات انتحاری بویژه در اماکن مقدس مسلمانان را محکوم می کند و از همه برادران و خواهران سوری میخواهد با چشمانی باز و بصیر تحولات کشور را بررسی ودست فتنه گران را که در صدد ایجاد تفرقه و ناامنی هستند ،قطع نمایند.

بی شک وعده الهی در مورد بی آبرویی منافقین و حکومت ملت های مستضعف تحقق خواهد یافت.

وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین﴿۵۴﴾ سوره آل عمران
[دشمنان] مکر ورزیدند و خدا [در پاسخشان] مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکرانگیزان است (۵۴)

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *