فرزندان شاهد و ایثارگر آمادگی خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب و دستاورد های نقلاب اعلام می دارد.

با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده های بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته اند، اشک های شادی و شعف خود را نثار روح پر فتوح شهدای حماسه آفرین صحنه های شور انگیز این نبرد کردند وبرای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است که بدانیم که نیروهای متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه ای به نیروهای خود دستور داده بود که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب نمایند.
اگر امروز در هر شهر و روستا به گلزار شهیدان گذر کنیم و تاریخ نقش بسته به سنگ ها را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه های شهیدان سوم خرداد 1361 الگوی کوچک از ملت مقاوم ایران است که همچون سپهری پرستاره می درخشد و در کنار آن شادی های به یادماندنی خود جوش و سراسری مردم عزیزمان پس از آزادی خونین شهر نیز برگ دیگری از این حماسه ملی می باشد.
و چنین بود که امام راحل(ره) بنیانگذار  انقلاب اسلامی فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاک نیست ،فتح ارزشهای اسلامی است . خرمشهر شهر لاله های خونین است . خرمشهر را خدا آزاد کرد.
جمعیت فرزندان شاهدو ایثارگر نواندیش خدمتگزار که متشکل از یادگاران و فرزندان معظم همان شهدا و حماسه سازان که گوشه ای از ایثارگری ها و فداکاری ها و جانفشانی هایشان را می توان در عملیات بیت المقدس لمس نمود و همین روحیه و انگیزه که برگرفته از فرهنگ صحیح ولایتمداری می باشد، در تمامی عرصه های دفاع مقدس به چشم می خورد، همزمان با فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر در تهران و استانها اقدام به برپایی مراسمات فرهنگی با رویکرد الگوسازی فرهنگ ولایتمداری و رهبری معظم انقلاب اسلامی برای جهان اسلام در خصوص بیداری اسلامی نموده است .
به همین منظور سلسله نشست های تخصصی، همایش های فرهنگی، فراخوان مقاله نویسی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس معرفی فرزندان شهید نخبه و تاثیرگذار از جمله فعالیتهای این جمعیت در این ایام در تهران و استانها می باشد.
امید است با عنایت خداوند متعال و شهدای عزیزمان تحت سایه سار حضرت بقیه الله العظم(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بتوانیم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی گوشه ای از فداکاری های پدران و شهدای عزیزمان را به نمایش گذاشته و از زحمات و جانفشانی های رزمندگان و جانبازان و فرماندهان تجلیل و تقدیر به عمل آوریم./
در پایان ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن این پیروزی بزرگ، خدمت مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران اسلامی بخصوص خانواده های معظم شهدا و جانبازان؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار آمادگی خود را جهت حراست از استقلال و هویت دینی و ملی ایران و دفاع از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای غرور آفرین آن اعلام نموده و از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

والسلام علیکم
حسین اسماعیلی
دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد وایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *