حضرت فاطمه زهرا (س) مادر یازده خورشید هدایت است

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیانیه ای را صادر نمود.

متن بیانیه به شرح ذیل میباشد

سراسر زندگانی صدیقه طاهره (علیها السلام)، مملو از مکارم اخلاقی و رفتارهای نمونه و انسانی است. حضرت فاطمه‌الزهرا (سلام‌الله علیها) محور اهل کسا، خیر کثیر الهی و سرچشمه اقیانوس بی کران معرفت و مادر یازده خورشید هدایت است؛ فاطمه برتر از آن است که مدح او در لغات بگنجد و بهترین جملات در مقابل عظمت او قاصرند در شأن و منزلت این بانوی بزرگوار همین بس  که پیامبر(ص) دست او را می بوسید و ام ابیها خطابش می کرد، فاطمه مادری است که پرچم حمایت از ولایت را در پهنه پهناور گیتی به اهتزاز درآورد و نشان داد برترین الگوی هستی است. فاطمه(س)بزرگترین و عزیزترین مخلوق خدا شبانه غسل داده شد شبانه کفن و شبانه دفن شد اما تا ابد راه رسیدن به حق را برای رهپویان حقیقت هموار ساخت و قبر مخفیش در قلوب مؤمنین  جای گرفت.امروز، زنان ایران اسلامی  با تأسی به حضرت فاطمه(س) عالی‌ترین حضور و تأثیر را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی و غیره به منصه ظهور رسانده و الگوی صحیح زن بودن و افتخار نمودن به این موهبت الهی را به جهانیان ارائه نمودند. نقش مادران شهدا و جانبازان و زنان رزمنده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پایداری نظام، نقشی بی‌بدیل، مهم و تأمل‌انگیزی بود.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر(عج)، شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج قائم آل محمد(ص) را مسالت می نماید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *