منطقه 17 شهرداری مزین به پیکر مطهر شهدا وحماسه ی جانبازان مدافع حرم میباشد

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت؛ دکتر حسین اسماعیلی دبیرکل محترم جمعیت وجمعی از مدیران و معاونین با جناب آقای عباسی شهردار محترم منطقه 17 استان تهران جلسه و دیدار داشتند.

 

دیدار دبیرکل با جناب عباسی شهرداری منطقه 17

در ابتدای این جلسه دکتر اسماعیلی شرح مختصری در خصوص فعالیت ها، معرفی و اهداف جمعیت ارائه دادند.جناب عباسی شهردار منطقه 17 استان تهران با اشاره به بازدید از جمعیت و ظرفیت های بالایی که در بین جامعه ی ایثارگران دارد و از افتخارات تشکل های ایثارگری بشمار میرود اشاره داشتند: همه به خداوند و خانواده شهدا بدهکاریم وبایستی متمرکز عمل کنیم تا فرهیختگی خانواده ایثارگران نمود و افزایش پیدا کند.

دیدار دبیرکل با جناب عباسی شهرداری منطقه 17

وی در ادامه گفت: افتخار این منطقه ی شهرداری مزین به روزآمد پیکر مطهر شهدای حرم میباشد همچنان که در هشت سال دفاع مقدس مردم این منطقه خوب درخشیدند و امروزه و آینده باورمان این است که خانواده شهدا متعلق به این آرمانهاست و ملت به این آرمانهای معنوی خود پشت نمی کنند و بهترین زمینه برای نگهداری از این آرمانها میبایست فعالیت هایمان را منسجم و هدفمند پیش ببریم.

 

دیدار دبیرکل با جناب عباسی شهرداری منطقه 17

شهردار در خصوص  توسعه منابع انسانی گفت: سرمایه ، منابع و ذخایر اصلی جمعیت نیری انسانی میباشد و سهمی بزرگ در عمران و آبادانی کشور دارند ،بایستی آموزش و بهره مندی از نیروها و معرفی آنها به وسیله تفاهم نامه با مراکز آموزشی به جهت تقویت توان علمی و بروز رسانی افزایش یابد، چراکه کادر سازی برای آینده ی کشور بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

 

دیدار دبیرکل با جناب عباسی شهرداری منطقه 17

ایشان خاطر نشان کرد: شهدا رفتند تا ایران و اسلام بماند، نه اینکه خاک بماند بلکه براساس باورها و عقاید ریشه دار خود برقرار و آباد گردد و باید این باور و اعتقادات را جامه عمل بپوشانیم و درهمه ی اعمال روزمره جاری و ساری باشد.

 

دیدار دبیرکل با جناب عباسی شهرداری منطقه 17

وی در پایان افزود: حکومت اسلامی باید همه ی خوبی ها را در ذهن تداعی کند. برای اثبات دین و نهادینه کردن آن باید الگوهای خوبی را بسازیم زیرا دغدغه های دینی از دغدغه های ملی بالاتر است، ملیت را میتوان راحت عوض کرد ولی اعتقادات را خیر.

 

همچنین در پایان دبیرکل محترم به همراه مدیران و معاونین جمعیت از مزار شهدای گمنام بازدید به عمل آوردند.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *