روز ارتش، روز افتخار و حماسه آفرینی کشور است

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات جمعیت؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزاربه مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی  پیامی را صادر نمود.

 

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

 

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

29 فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

سلامتان‌ باد ای‌ راهروان‌ ولایت‌ و امامت‌، ای‌ حافظان‌ پرتوان‌ رزمی‌ رهبر، ای‌ نیروی‌ مسلح‌ امامت‌ و امت‌ و سلامتان‌ باد که‌ امامتان‌ و مرادتان‌ و پیر جمارانتان‌ در توصیف‌ شما فرمود: «افتخار بر رزمندگانی‌ که‌ جبهه‌های‌ نبرد را با مناجات‌ خویش‌ عطرآگین‌ نمودند».
مبارک‌ باد بر ملت‌ شریف،‌ چنین‌ رزمندگانی‌ قدرتمند و عاشقانی‌ چنین‌ محو جمال‌ ازلی‌ که‌ جانبازی‌ در راه‌ محبوب‌ را آرمان‌ اصیل‌ خویش‌ می‌دانند. «امام‌ خمینی»‌

و روز ارتش، ارتشی که زخمِ دیرسالِ وطن را مرهمی دوباره نهاد و خاکِ مسمومِ سرزمین را از غبار مینِ ناامنی پاک کرد، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد و با روحِ مقاومت آمیخته و با هیاهو و تکاپو عجین است،امروز روز شماست، شما رزم آزمایانِ ایران زمین که طلایه دارِ میهنید و درصفِ ارتش…

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار، این روزعزیزرا به شما تبریک و تهنیت عرض می نماید و اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى دارد و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن، از خداوند منان آرزومند است .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *