تلاش شورای شهر تهران برای حل معضلات شهری

دکتر احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران در همایش سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران، با اشاره به فعالیت های تاثیرگذار شورای شهر تهران در کاهش مشکلات شهر تهران گفت: در شورای شهر تلاش گسترده ای را برای حل مشکلات زیر ساختی تهران انجام دادیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر همچنین در حاشیه این همایش طی مصاحبه ای با خبرنگار جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، با تاکید بر نیاز مبرم شهروندان تهرانی به افزایش خدمات حمل و نقل عمومی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران، بودجه در خور توجهی برای به ثمر نشستن پروژه های عمرانی ،حمل و نقل عمومی تخصیص یافته است.

دکتر احمد دنیامالی در پیش بودن انتخابات شورای شهر در کشور را فرصتی مجدد برای حضور و مشارکت مردم در عرصه دموکراسی شهری دانست و افزود: کلان شهرها بویژه کلان شهر تهران شرایط ویژه ای در مدیریت دارند و تهران باید به عنوان الگویی برای سایر شهرها باشد، شورای شهر تهران کارکرد ملی دارد و به این جهت اهمیت آن بیشتر بوده به همین جهت نیازمند افراد اصلح متخصص با دیدگاه ملی می باشد.

عضو شورای شهر تهران انقلابی گری وتخصص را نیاز مبرم و یکی از معیارهای اساسی برای انتخاب افراد در شورای شهر  دانست و افزود: تجربه، تخصص و آگاهی از نیازهای مدیران شهری ست و روند حل مشکلات شهروندان را تسریع می بخشد.

ایشان همچنان توسعه و گسترش شهر تهران را نیازمند الگویی منطبق با فرهنگ شهرنشینی در شهر تهران دانست و از آلودگی محیط زیست و هوا، ترافیک و امنیت اجتماعی به عنوان معضلاتی نام برد که برای توسعه پایدار شهر نیازمند اجرای برنامه هایی در این زمینه هستیم.

همایش سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران با حضور فعالین عرصه صنعت ملی با حضور و سخنرانی دکتر احمد دنیا مالی با شعار همگرایی ، هم اندیشی و همکاری  برگزار گردید و از فعالین این عرصه تقدیر بعمل آمد .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *