برگزاری مجمع عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، مجمع عمومی در روز چهارشنبه مورخ 1399/02/24 ساعت 15 پس از تلاوتی چند از آیات قرآن کریم در ساختمان مرکزی دفتر جمعیت و با حضور سایر اعضاء مجمع برگزار شد.
دستور کار مجمع استماع گزارش اعضای هیئت مدیره جمعیت شامل ریاست هیئت مدیره، بازرسی ، دبیرکل و خزانه دار از روند فعالیت ها در دوسال گذشته و انتخاب اعضا جدید در دو بخش زمانی برگزار شد.
در بخش اول جناب آقای بازرس هیئت مدیره ضمن ارائه گزارش شفاف از روند اجرای فعالیت ها در دو سال گذشته با اشاره به فرآیند برنامه ها اظهار امیدواری نمود که جمعیت در ریل خدمتگزاری به نحو احسن قرار گرفته است و امید است در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی در بخش های مختلف فعالیتی جمعیت به استماع عموم خواهد رسید.
در ادامه این بخش رئیس هیئت مدیره نیز به ارائه گزارشاتی از روند کلی جمعیت در بخش های مختلف پرداخت و در پایان  اسماعیلی دبیرکل جمعیت گزارشی تفصیلی از اهم فعالیت هایی که در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و پرسنلی ارائه نمودند.
در بخش دوم این نشست اعضای مجمع پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای جمعیت ، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.
در ادامه برگزاری این نشست مناسبات انتخابات اعضای هیئت مدیره جدید و حضور کاندیداها برگزار گردید و در پایان رای گیری اعضای هیئت مدیره و بازرس جدید به شرح ذیل انتخاب گردیدند:
1. حسین اسماعیلی
2. غلامرضا بهروز
3. حسن عبدی
4. حسین کشاورزان
5. مرتضی پژوهان

اعضای علی البدل هیئت مدیره:
1. زهرا توکلی
2. هانی کربلایی

بازرس هیئت مدیره:
1. محمد احمدی

عضو علی البدل بازرس:
1. علی آقایی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *