ترویج گفتمان جهادی و فراخوان شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ سردار بهروز رئیس هیئت  مدیره جمعیت درابتدا شرح جامعی از اهداف ،ماموریتها وانگیزه های تاسیس جمعیت ارائه دادند و خواستار گسترش فعالیت ها بر پایه دانش و فن آوری های نوین و ارائه برنامه های ترویجی برای حضور بیشتر جوانان در عرصه های مختلف فعالیتی جمعیت شدند.

درادامه حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت ترویج گفتمان جهادی و ارائه طرح های دانش بنیان و گسترش خدمات از طریق ارتباط موثر با شرکت های دانش بنیان را از فعالیت های پیش روی جمعیت در سال جدید برشمرد و افزود زیرساخت ها و ابزارهای مناسب برای حضور موسسات و شرکت های دانش بنیان در جمعیت فراهم شده است و در آینده ی نزدیک فراخوانی عمومی از طریق رسانه ملی و مطبوعات برای حضور گسترده در بخش های فرهنگی و فنی مهندسی بحضور عموم خواد رسیدو امید ان داریم که این حرکت جهادگونه راهی برای تبلور علم و دانش برای میهن اسلامی باشد.

دبیرکل جمعیت همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی بمناسبت ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت های جمعیت عنوان نمود و گفت برگزاری این جشنواره ها می تواند حضور و تاثیر هنر بر فعالیت های جاری کشور را روح ببخشد و کمالات یک فعالیت را به منحصه ظهور برساند.

در ادامه این نشست نیز مهندس عبدی و ابوالفضل مالی از دیگر اعضای هیئت مدیره به ارائه نظرات خویش در خصوص دیگر بخش های جمعیت پرداختند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *