گستره فعالیت های جمعیت باید در زیرساخت های ارتش وارد شود

به گزارش روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت و تعدادی از معاونین ایشان با حضور در دفتر امیر مهدی انتظام جانشین معاونت منابع انسانی ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد ضمن تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت شهدای گرانقدر به امیر انتظام برگسترش همکاری های جمعیت با ارگان نظامی ارتش جمهوری اسلامی تاکید نمود و افزود امروز ظرفیت های علمی و عملی فراوانی در مجموعه جمعیت نهفته است که قادر است خالصانه و بصورت مناسب و ساختارمند در مجموعه ارتش قرار گیرد و نمودهای مادی و معنوی زیادی را بر پیکر خالصانه ارتش وارد نماید.

ایشان همچنین با بیان امکانات جمیت برای استفاده متخصصین، پژوهشگران و دانشگاهیان افزود: دفاتر پژوهش ها و مطالعات راهبردی جمعیت فرزندان شاهد می توانند مراجع و منابع اطلاعاتی خوبی برای شناخت بیشتر فعالیت ها، رسالت ها و ماموریت های ارتش در بخش های مختلف منابع انسانی و عملکردهای دفاعی و راهبردی باشد.

اسماعیلی با برشماری فعالیت های گسترده فرهنگی و اجتماعی مجموعه جمعیت افزود امروز حسن اعتماد و اطمینانی که بین سازمان ها و ارگان های نظامی و غیرنظامی با جمعیت وجود دارد نشان دهنده عمق زیرساخت ها و ایده های نو و خلاقی است که در عنوان و اجرای برنامه ها وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این ظرفیت های کمی و کیفی که حاصل تلاشهای سالیان متمادی جوانان مبتکر جمعیت هستند در ارگان انقلابی ارتش جمهوری اسلامی به منحصه ظهور برسد.

در ادامه این نشست امیر انتظام ضمن قدردانی از تشکیل چنین نشستی ابراز خرسندی نمود افزود امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانیم در خصوص گستره سرمایه های انسانی مجموعه ارتش شاهد شکوفایی در بخش های علمی و عملی فرهنگی، اجتماعی و مهندسی باشیم .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *