خلاءهای ساختاری و چیدمانهای نوین تشکیلاتی در مجلس

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛ هشتمین نشست تخصصی انتخاباتی با عنوان خلاءهای ساختاری و چیدمانهای نوین تشکیلاتی در مجلس شورای اسلامی، فردا سه شنبه از ساعت 13 تا 15 با حضور خانم دکتر زهره الهیان نامزد اصولگرای مجلس در دفتر مرکزی جمعیت برگزار می گردد.

این نشست که با حضور رسانه ها و مدیران و اعضاء جمعیت و همینطور خانواده های محترم  شاهد و ایثارگر تشکیل می گردد، قصد دارد تا فارق از جناح بندی های سیاسی و مرز بندی های عقیدتی نگرش ونظر تخصصی نامزدها را در خصوص مسائل مربوط به مجلس وقوه ی مقننه  دریابد و به مظان نقد وبررسی بگذارد.

حسن عبدی مدیر روابط عمومی جمعیت در شورای تیتر این نشست ها گفت قطعا پرسش های شفاف و پاسخ گویی روشن از جانب نامزدها آن چیزی است که مردم و رسانه ها از آن ها انتظار دارند.

در نشست پیشین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی ودکتر مصطفی رحماندوست برگزار گردید، به نقش مجلس در راهبردهای پسا برجام پرداخته شد.

این نشست ها هر روزه تا چهارشنبه و پایان مهلت تبلیغات رسمی ادامه خواهد یافت و حضور تمامی علاقه مندان وطرح پرسش ها بلامانع می باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *