فرزندان شاهد و ایثارگر الگو ولایت پذیری و ولایت مداری

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت ؛ ظهر امروز اعضای دفتر مرکزی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت به معرفی تشکل و اعضاء آن پرداخت و حوزه فعالیت های جمعیت را فرهنگی، رسانه ای، رفاهی و سیاسی خواند و گفت تنها تشکل هستیم که این چهار عنصر را باهم و به صورت مکمل یکدیگر پیش می بریم که هدف از آن ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است.

در ادامه آیت الله موحدی کرمانی ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزندان شاهد در عرصه فعالیت های فرهنگی و سیاسی گفت: متاسفانه امروزه شاهد برخی جریانات و مسائل در کشور هستیم که یقینا با آرمان های انقلاب در تضاد است، برخی از مسئولین این روزها با حقوق های نجومی و مزایای بیش از حدی که از بیت المال دریافت می کنند حقوق مردم دیگر را پایمال می کنند.

ایشان خاطر نشان کرد؛ حقوق های نجومی مصداق حب دنیاست و همانطور که در روایات داریم عامل اصلی لغزشها و مشکلات بشر همین مسئله ست.

چرا که برای رسیدن به منافع دنیوی از هر خط قرمزی عبور خواهند کرد گویا به صورت جاودانه در این دنیا خواهند ماند.

ایشان در ادامه افزود: در شرایط کنونی تشکل فرهنگی با حضور فرزندان شهدا امری ارزشی و مقدس است و فعالیت شما همانند شهدای کربلا که یاور امام خود بودند، یاری دین و تبلیغ و ترویج آن است.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان افزود؛ رسالت شما در مرحله اول حفظ و رشد شخصیتتان و در مرحله بعد تربیت و بصیرت بخشی جامعه است و در این روند از جامعه و افراد آن یک امر را بخواهید و آن هم ولایت پذیری و ولایت مداریست که خداوند حافظ رهبر معظم انقلاب برای همه ی مسلمین باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *