مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثاروشهادت در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار؛ در نشست صمیمانه ای که با حضور دبیر کل و اعضای جمعیت در فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید از جمعی از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم دکتر حسین اسماعیلی دبیر کل فرزندان شاهد با اشاره به سختی ها و مشقت های خبرنگاران افزود امروزه نقش اصلی برای بصیرت و آگاهی بخشی جامعه را خبرنگاران ایفا می کنند و در این بین خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت نیز نقش معنوی برای حوزه اطلاع رسانی دارند.
در ادامه این نشست دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین و خبرنگاران و گرامیداشت دهه کرامت، شغل خبرنگاری را ارزشمند و انسان ساز عنوان نمودند و گفتند خبرنگاران در خاکریز اول جنگ نرم قرار گرفته اند و در این راه متضرر سختی و آسیب های شگرفی شده اند که باید این همت آنان را ستود و از این طلایه داران جبهه آگاهی و چشمان بینا و زبان گویای مردم به نحو احسن تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این نشست صمیمی تعدادی از خبرنگاران به طرح سوالاتی از رئیس فراکسیون ارتباطات پرداختند.

در پایان این نشست دکتر اسماعیلی به همراه دکتر عزیزی از جمعی از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *