لاریجانی در گفتگو با همسو: فراکسیون ایثارگران پاسخگوی مسائل خانواده شهدا است

در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، رئیس مجلس با اشاره به خبرهایی مبنی بر احتمال تشکیل فراکسیون ایثارگران و فرزندان شاهد گفت: فراکسیون ایثارگری پاسخگوی تمامی مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران می باشد لذا نیازی به تشکیل فراکسیون جدیدی نیست.

علی لاریجانی در مراسم اختتامیه با حضور رئیس مجلس در نمایشگاه دستاوردهای فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی همسو  گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی نمایانگر این است که فرزندان شهدای ما با احساس مسئولیت زیادی راه پدرانشان را پی گیری می کنند.

وی افزود: تنوع کار این نمایشگاه در زمینه های مختلف نشان از دلسوزی فرزندان شاهد داشت و بازدید این نمایشگاه موجب می شود تا به خیر خواهانه بودن و علاقه مندی فرزندان شهدا به پیگیری راه پدارانشان پی برد.

لاریجانی در ادامه گفت: دستاوردهای این نمایشگاه بسیار ارزشمند و جذاب بود و ارتباط آنها ارتباط خوبی بود که بیشتر مسائل مهم کشور که روی زمین مانده و کسی انجام نمی دهد را با صرف هزینه های کم پیگیری می کنند.

وی در پایان احتمال ایجاد فراکسیونی با عنوان ایثارگران و فرزندان شاهد را رد کرد و اعلام کرد فراکسیون ایثارگری پاسخگوی تمامی مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران می باشد لذا نیازی به تشکیل فراکسیون جدیدی نیست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *