سپاه بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزء اولین نهادهایی است که به دستور امام و برای تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی تشکیل شد .

این وظیفه خطیر را فقط نیروهای متعهد و متخصص می توانستند به سرانجام برسانند که انقلاب اسلامی را باور داشته و درصدد صادر کردن آن به سایر اقصی نقاط دنیا بوده اند . نیروهای مخلص این نهاد مردمی و انقلابی در برهه های سخت انقلاب چون رویارویی با منافقین – گروهک فرقان و …. جان فشانی های بسیاری را برای حفظ نهال انقلاب از خود نشان دادند و پس از آن حماسه های بسیاری را در عرصه دفاع مقدس ثبت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری تا کنون بارها مورد حمله های تبلیغاتی دشمنان خارجی و غافلان داخلی قرارگرفته است دریغ از اینکه بدانند سپاه پاسداران نیروی نظامی نیست بلکه عصاره باورهای ملت ایران است .

سپاه پاسداران چکیده اندیشه های متعالی ملت ایران است که بدست فرزندان نخبه این مملکت تشکیل – تثبیت و توسعه یافته است . نیروهایی که توسط این نهاد انقلابی تربیت گردیده اند هیچوقت کشورمان را در تندبادهای تحریم – تهدید رهانکرده و چون ریشه ای مستحکم درخت تنومند انقلاب را محافظت نمودند .

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با تبریک سالروز تشکیل این نهاد انقلابی به پیشگاه مقام معظم رهبری  و ملت شریف ایران ،‌حفظ و حراست تمامی دستاوردهای سپاه اسلام را برای همه ایرانیان وظیفه ای ملی و شرعی می داند و حمایت همه جانبه خود را از مواضع – دستاوردها و برنامه های آتی آن اعلام میدارد .

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر که خود مجموعه ای منسجم از یادگاران شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی هستند آمادگی کامل دارد تا پشت سر امام خامنه ای (مدظله العالی )و در راستای منویات ایشان تمامی ظرفیت های خود را در اختیار سپاه اسلام قرار داده و با تمام پتانسیل در مسیر اهداف نظام گام بردارد.

امیدواریم به همت غیورمردان سپاه اسلام شاهد صدور بیش از پیش اندیشه های حضرت امام و رهبری معظم انقلاب به اقصی نقاط دنیا باشیم تا زمینه های تشکیل قدرت جهانی اسلام را مهیا نمائیم . ان شاء ا…

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *