بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار به مناسبت روز ملی خلیج فارس

خلیج فارس محل رشادت ها و دلاورمردی های ارتش و سپاه اسلام در دوران های مختلف بوده است.برای پارسی بودن این خلیج همین ادله کافی است که همیشه ایرانیان بوده اند که برای برقراری امنیت در این آبراه استراتژیک تلاش و در این مسیر بسیاری از مخلص ترین نیروهای خود را برای امنیت خلیج همیشه فارس تقدیم کرده اند.
نقشه های شوم دشمنان و برخی از سرسپردگان شیخ نشین حوزه خلیج فارس برای تغییر نام این خلیج بصورت جدی در دانشگاه های این کشورها پیگیری می شود و در سمینارهای مختلف از واژه مجعول خلیج عرب استفاده میگردد.این شیطنت که در ابتدا با طرح استعمارگر پیر(انگلستان)شروع شد در چند سال گذشته باعث اظهار نظرهای غیر مسئولانه و غیر دیپلماتیک از سوی مقامات کشورهای عربی شده است.
جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری آزاد و مستقل که در اعصار مختلف تعهد خود را قبال تامین امنیت خلیج همیشه فارس بدون مشارکت کشورهای همسایه و حاشیه ای این خلیج با سربلندی به سرانجام رسانیده است انتظار دارد که حکام منطقه عامل دست نظام سلطه نباشند و ضمن دوری از تفرقه افکنی در تامین امنیت این آبراه استراتژیک که میراث جهانی گذشته گان برای نسل های آینده است مشارکت داشته باشند.

همچنین از همه همسایگان خلیج فارس انتظار می رود به دور از جنجال های تبلیغاتی برای حفظ اصالت تاریخی خلیج فارس همت گمارند و از تلاش برای تحریف تاریخ چند هزار ساله آن دست بردارند.
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای حافظ امنیت  آب های نیلگون خلیج فارس و در راس آن دلاور مردان ناوچه پیکان،حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی را امری واجب و فراتر از جناح بندی سیاسی میداند.
امیدواریم خلیج فارس چون تمامی اعصار گذشته و حال که محل تبادل انرژی و گسترش دهنده و اشاعه فرهنگ اسلامی-ایرانی بوده ، مقتدر و امن باقی بماند. ان شاء الله

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *